Jumlah Pengunjung

Thursday 24 January 2013

ALLAH TAALA sentiasa bukakan pintu hati Ustaz NASHARUDIN !!!



Tahniah dan syabas buat YAB Datuk Seri Najib Tun Razak dan Ustaz Nasharudin kerana kerjasama yang sudah dibuktikan ini merupakan tindakan yang paling baik khususnya kepada seluruh rakyat Malaysia.aku suka menyatakan inilah sebenarnya IKON kepada kemakmuran seluruh Malaysia bahkan juga kepada agama Islam.

Di saat pihak pembangkang begitu asyik menghentam kerajaan dalam apa jua keadaan Najib dan Nasharudin membuktikan mereka berada di kelas tersendiri dan mampu bekerjasama dalam misi melibatkan negara dan kerajaan.

Pertamanya Najib sebagai Perdana Menteri dilihat berlapang dada dan dalam keadaan ini mengambil pendekatan yang cukup luar biasa apabila boleh bekerjasama dengan pemimpin pembangkang khususnya melibatkan urusan negara dan kerajaan.

Manakala Nasharudin pula merupakan seorang pemimpin pembangkang yang dilihat sudah memahami konsep menjadi pembangkang profesional.

Rakyat perlu difahamkan bahawa menjadi pembangkang dalam satu-satu kerajaan bukanlah bererti membangkang segala-galanya dan melakukan pula tindakan untuk merampas kerajaan dengan cara yang tidak mengikut undang-undang.

Pembangkang yang baik sebenarnya mempunyai hubungan dan jaringan yang baik dengan pihak kerajaan supaya segala perancangan untuk kebaikan negara dan rakyat dapat dipikul bersama khususnya dalam memberikan kefahaman kepada rakyat bukannya dengan melakukan fitnah dan berbohong sana sini.

Aku hormat kepada tindakan Nasharudin kerana beliau sudah membuktikan kepada mereka di luar sana bahawa kerjasama sesama kita selagi ianya benar,ikhlas dan jujur harus diteruskan.

Soal permainan politik diketepikan kerana kini Nasharudin tahu gerak kerja yang baik dan kerjasama bersama merupakan titik tolak kepada satu perubahan besar yang mungkin akan berlaku dalam sedikit masa lagi.

Kepada juak-juak Pakatan Haprak khususnya yang berbangsa Melayu dan mengaku Islam belajarlah untuk fahami tindakan berdasarkan nafsu dan dendam tidak akan membawa kamu ke mana.Malah kesan daripada tindak tanduk kamu sebelum ini sudah cukup untuk menyesatkan sebahagian daripada kita.

Alangkah ruginya bangsa dan agama kita kerana kita sentiasa berbalah sesama sendiri dan paling menyedihkan ada dikalangan mereka yang kini tunduk dan layu dengan bukan Islam atau dalam bahasa mudahnya sanggup menjadi pencacai kepada DAPigs.

Kawan2 aku kini sedang menantikan respon daripada juak-juak PAS berkenaan kehadiran Nasharudin bersama PM di GAZA.Tindakan dan kenyataan mereka bakal menentukan segala-galanya.Sama-sama kita nantikan.




No comments:

Post a Comment

Member BSK