Jumlah Pengunjung

Saturday, 26 January 2013

Bila dah lama sangat tak dapat BATANG ini la jadinya !!!



Dah macam - macam dah fatwa songsang yang dia keluarkan selama dia masuk PAS ni. 

Kalah orang yang belajar bertahun - tahun kat Universiti Al-Azhar. Walhal dia baru je masuk Parti Angguk Saja tu. Tak sampai setahun pun. 

Entah apa ilmu yang dia belajar pun tak tau la. Pandai sangat keluarkan fatwa, dia belajar dari mana? Dari kitab Si Ketua Penipu tu ke? 

Fatwa songsang yang terbaru, Si Ostazah Pening ni kata berdosa kalau hafal lagu UMNO. Mana dia dapat hadis yang kata macam tu? Kitab mana dia rujuk? 

Aku nak jugak la tanya Si Ostazah Pening ni sikit. Yang dia tu pandai sangat, dah berapa juzuk ayat Al - Qur'an yang dia hafal? Dah berapa suruh lancar kat hujung lidah dia? 

Setakat pandai cakap kat orang je tak betul tak guna jugak!!! Kot kalau dia pun berjalan senget, tak payah la nak tunjuk pandai sangat!!! Dasar orang tak sedar diri, memang macam tu la gamaknya. Sampai ke sudah jugak la dia takkan sedar diri!!! 

Wahh, bukan main lagi ye fatwa baru Ostajah Abby albody ni sampai hafal lagu Umno pun dikira berdosa..Dalam video dibawah seorang ostad PAS menyanyikan lagu UMNO dan mengubah lirik sesuka hati..  

Sedang asyik Ostad Pas menyanyi tiba tiba Abby menyampuk "Kenapa hafal lagu UMNO..? Tak rasa berdosa hafal lagu UMNO..?". 

Aku nak tanya Abby 2 soalan saja, Mana hadith kau petik kata hafal dan menyanyi lagu Umno Berdosa ?? Kau siapa nak tentukan dosa pahala orang??



No comments:

Post a comment

Member BSK