Jumlah Pengunjung

Monday, 28 January 2013

Memang Gampang Pemimpin PAS ni !!!



Halamak ai!!! Kalau tengok dia wayang, bukan main lagi ye. Nampak macam zuhud sungguh orangnya. Sampai ambik air wudhuk pun kat tepi sungai.

Walhal banyak sangat paip yang ada kat surau. Tido pun boleh main tido kat atas rumput. Tapi, hakikatnya indah khabar dari rupa je.

Hari tu, Si Nizar Lilin tu dok komplen orang lain belanja mahal beli nombor pendaftaran kenderaan. Kata dia duit tu banyak lagi boleh buat benda lain.

Yang ni pulak macam mana? Si Nizar Lilin tu tak nak pertikaikan pulak ke? Tak nak pulak dia ungkit dan jadikan isu besar pasal nombor pendaftaran ni?

Dah terang - terang ditulis pada kereta tu, 'Menteri Besar Kelantan'. Gamaknya, berapa pulak dia habis duit beli nombor pendaftaran tu ye?

Hai!!! Nampak sangat la pemimpin PAS ni pun cakap tak serupa bikin. Kalau mengumpat pasal orang lain cukup pandai. Bila kena batang hidung sendiri, apa pulak alasan yang diorang nak bagi? Takkan nak tipu rakyat jugak kot!!!

No comments:

Post a comment

Member BSK