Jumlah Pengunjung

Wednesday 23 January 2013

Cina Babi ni nak apa lagi !!!



Apa hak Ngeh Koo Ham untuk membincangkan lagi tentang kalimah ALLAH, beliau sepatutnya diam isu ini kerana ini adalah soal akidah umat Islam tidak ada kena-mengena dengan cina DAP.

Ngeh Koo Ham dilihat cuba mencari simpati rakyat terutamanya kaum Melayu yang kini sudah tidak percayakan cina DAP Perak lagi.

Isu tanah membuatkan ramai kaum Melayu yang menyokong pakatan rakyat kini mula menjauhi ceramah-ceramah penipu yang dibuat oleh mereka.

Malam tadi satu kejadian yang amat dikesali apabila ceramah road show isu tanah Ngeh dan Nga yang dibuat di Markas Pas Kg Pengkalan Pegoh tidak menghiraukan kematian seorang penyokong setia pakatan Rakyat dari Mengelembu dengan meneruskan ceramah tanpa mempedulikan simati. Klik disini

Pakatan Rakyat kini terlalu terdesak untuk mengambil putrajaya bila dilihat isu tanah yang digadaikan kepada cina DAP Nga dan Ngeh sebanyak 10,526 ekar menjadi isu yang paling mereka takuti.

Jika Nga dan Ngeh benar kenapa harus takut, difahamkan dari sumber di Gua Musang sewanya hanya RM1 bagi satu ekar/setahun. Dalam setahun Ngeh cuma perlu membayar RM10,526 setahun. Adakah itu nilai sebenar gadaian/sewa/pajak.

Nga dan Ngeh juga terdesak sanggup mengupah beberapa orang samseng dengan RM1000.00 untuk mencari blogger pisau.net. Difahamkan seorang blogger yang haprak iaitu blogger pakatan rakyat Anak Sungai Derhaka kini sedang bergerak untuk mencari blogger pisau.net demi untuk mendapatkan RM1000.00 daripada cina DAP.


No comments:

Post a Comment

Member BSK