Jumlah Pengunjung

Wednesday 30 January 2013

Blogger Pakatan Kena Tangkap Khalwat Bersama Isteri Orang ??? Fuuiiiyooo.......

Perh... Dasyat... Memang Dasyat...  mana tumpahnya kuah kalau tidak ke Nasi...  Blogger pakatan pon dah ikut perangai pemimpin ke ni ?  Yang HARAM korang HALALkan...  tu la pasalnya...  banyak sangat fitnah kerajaan...  kan dah kantoi...

Klu ini bukan cerita benar aku harap Blogger "ANAK DERHAKA " ni silalah nafikan dalm masa 24jam..  takut klu lambat nnti cerita ni merebak teruk...  Apa2 pon ALLAH itu MAHA ADIL... nak dekat pilihanraya ni ALLAH dah tunjuk kebenaran...  Eh...  aku berkata ni mcm cerita ni cerita benar la pulak...  Tapi... masakan "TIADA ANGIN POKOK BOLEH BERGOYANG..."  mungkin ada beruk goyang kt atas tu kot...  hehe..  aku tak nak cerita panjang... hanya rakyat je yg mampu menilainya...  apa2 pon BLOGGER ANAK DERHAKA  ni nafikan lah jika cerita ini tidak benar...

hehe...
mcm muka kaki ganja jer...  hehe...


JANGAN SAMAN AKU ... AKU TAK ADA DUIT NAK BAYOR .... CUMA AKU NASIHATKAN .... BUATLAH PENAFIAN.

ATAU PUN BERILAH ALASAN YANG SESUAI

ASALKAN JANGAN CARI ALASAN
"SUKA SAMA SUKA"
TAK BOLEH SEBABNYA ... "BINI ORANG"
ATAU PUN
"NAK BERI BIMBINGAN KAUNSELING"

KALAU BENAR ...
"ALLAH BAYAR CASH DI ATAS APA YANG ANDA PAPARKAN SELAMA INI"

Aku nasihatkan diri aku dan juga Rakan2 yang lain .... JANGANLAH TERJADI SEMACAM INI 
(jika benar-benar berlaku)

WALLAHHU 'ALAM



2 comments:

Member BSK