Jumlah Pengunjung

Thursday, 31 January 2013

HARON DIN Mangsa Anwar Seterusnya !!!



Hah!!! Ini satu pendedahan menarik. Sebelum ini, kita dah dengar cerita pasal seorang lagi pemimpin PAS yang bakal digugurkan oleh Majlis Syura.

Tapi, dalam pendedahan yang dibuat sebelum ini, nama peminpin tu belum lagi dapat dipastikan siapa. Jadi, ramai jugak la yang tertanya - tanya.

Tup-tup, hari ini muncul pulak satu surat mengenai aduan terhadap pemimpin - pemimpin yang berkenaan. Yang menariknya, surat tu ditulis oleh puak - puak Pakatan tu sendiri.




Heh! Tak sangka. Rupanya ada jugak orang yang tak puas hati dengan Datuk Dr. Haron Din ni ye? Agak - agaknya, kenapa la diorang tak suka dengan ye?

Adakah sebab dia tak suka berPolitiking macam pemimpin - pemimpin lain dalam Parti Angguk Saja tu? Adakah sebab dia suka bersendirian?

Atau adakah sebab dia banyak tak menyokong dasar perjuangan baru yang dijadikan agenda dalam PAS hari ini? Mungkin sebab dia tak nak tunduk pada DAPigs kot.

Tu pasal la ada pihak yang tak puas hati dengan dia. Soalnya sekarang, berani ke PAS nak ambik tindakan terhadap Datuk Dr. Haron Din ni?

Kita semua memang dah sedia maklum. Haron Din ni ramai pengikut dia. Kalau PAS ambik tindakan terhadap dia, mau mengamuk pengikut - pengikut dia nanti.

Tapi rasanya, PAS takkan berani nak ambik risiko tu. Nak pulak dah nak dekat dengan Pilihan Raya Umum ni. Lagi la diorang tak berani nak buat apa - apa. Lain la kalau diorang tu bongok sangat!!!


No comments:

Post a comment

Member BSK