Jumlah Pengunjung

Sunday 7 April 2013

KEBODOHAN MAT SABU JADI PANDUAN HIDUP PENCACAI-PENCACAI PAS !!! wOw !!!.....




BILA SI BODOH DIANGKAT MENJADI PEMIMPIN

Inilah akibatnya kalau si bodoh diangkat menjadi pemimpin. Kebodohan dan kedunguan telah menutup akal pemikiran yang waras.

Mat Sabu adalah salah satu contoh pemimpin Melayu yang bodoh dan mudah diperbodohkan. Adakalanya dia cuba memperbodohkan penyokongnya kerana dia beranggapan bahawa penyokongnya boleh diperbodohkan.


Lihatlah bagaimana seorang Pak Lawak yang menyokong komunis mengeluarkan hujahnya apabila berceramah..sarat dengan emosi dan lawak bodoh yang langsung tiada nilai. Mat Sabu adalah seorang Timbalan Presiden sebuah parti yang mendakwa memperjuangkan Islam tetapi akhlaknya menyimpang jauh daripada akhlak Islam. Suka mencarut, memaki hamun dan membuat lawak bodoh. Sering menghina peribadi lawannya walaupun akhlaknya sendiri amat diragui.

Mudahnya Mat Sabu menuduh bahawa hasil perjanjian semasa LIMA Langkawi akan masuk ke poket pemimpin2 BN. Aduh....kalau dah bodoh memang begitulah prasangkanya. Mat Sabu ingat pemimpin BN sama dengan pemimpin PAS yang selalu songlap duit derma ceramah. Setiap kali ceramah diadakan maka wajib dibuat kutipan derma dan akhirnya duit2 derma itu dibedak2kan kapada penganjur, tuan rumah dan penceramah. Inilah tabiat pemimpin PAs dan sebab itu mereka ingat pemimpin BN melakukan yang sama.

Mat Sabu bercakap seperti sedang masuk pertandingan Maharaja Lawak Mega. Bercakap tanpa bukti dan tanpa fakta. Apakah MoU LIMA dibuat atas nama peribadi pemimpin BN? Apakah peranan Kerajaan semasa di LIMA? Mat Sabu tidak tahukah bahawa Kerajaan hanya bertindak sebagai pemerhati kepada MoU yang dibuat di antara syarikat swasta dengan para pelabur? Mat Sabu tahukah pengurusan ekonomi ni?

Inikah pemimpin yang dibangga2kan oleh pencacai PAS? Kalau aku jadi ahli PAs, aku berasa amat malu ada pemimpin sebodoh ini. Sudahlah Mat Sabu, kamu memang tahu nak menghapuskan segala yang diusahakan oleh pemimpin BN untuk memakmurkan negara malangnya kamu tidak tahu langsung bagaimana caranya nak mencari sumber untuk membangunkan negara. Apakah kamu ingat rakyat sebodoh kamu? Bung Mokhter




1 comment:

  1. Kalau nk kata org lain bodoh cermin diri tu atas bawah dulu.Kamu setakat bersuara dlm alam maya je.Kamu tu yg bodoh krn mempertahan kn pemimpin yg menyertai politik utk mengaya kn keluarga,kaum kerabat dn kroni2 je.MB Perak memberi tanah kpd 3 syarikat di Belukar Semang.Ke tiga2 sykt mendapat 220 hektar tanah setiap satu.Ke tiga2 sykt di miliki oleh org yg sama yg berusia 28 tahun.Di Bikam sama juga.Aset kerajaan negeri Perak sprt Casuarina Hotel & Perak Hanjoong Cement di jual oleh Zambry.Rumah Perak di Batu Feringhi bersebelahan Rasa Sayang Hotel di serah kn kpd pembantu ny dgn bayaran RM195,000 setahun utk 10 tahun pertama.Cerdik ke kamu kalau kamu membiar kn tnpa membantah?

    ReplyDelete

Member BSK