Jumlah Pengunjung

Friday 5 April 2013

MENGAPA AMERIKA LEBIH MENGETAHUI TENTANG SERANGANG DI LAHAD DATU ???



Menurut AIDC, serangan ke atas Sabah sudah dijangka sejak Ogos tahun lalu. Bukan itu sahaja, terdapat campur tangan parti pembangkang dalam hal ini. 

Sabah ground zero juga menyatakan bahawa hal ini tidak berhenti disitu sahaja tetapi fasa seterusnya adalah untuk menumbangkan Musa Aman!

Ikutilah pendedahan berani daripada AIDC dan Sabahgroundzero.

AS Tahu Serangan Sabah Sejak Ogos Lagi…




1malaysiakini – Pemberi maklumat National Whistleblowers Centre (NWC) di Amerika Syarikat yang ada mengaitkan ‘Opposition Party’ Malaysia bahawa mereka telah dimaklumkan lebih daripada tujuh bulan yang lalu mengenai kemungkinan pelanggaran keselamatan di Sabah dan ini kemudian ternyata menjadi serangan maut Sulu

NWC pertama kali dimaklumkan mengenai perkara ini oleh pegawai tentera Amerika Syarikat yang berkhidmat di Asia Pasifik sekitar Ogos tahun lepas.

Penubuhannya sejak tahun 1988, NWC, yang berpangkalan di Washington, telah memberikan perlindungan dan bantuan kepada beribu-ribu pemberi maklumat di seluruh Amerika Syarikat.

Berikut adalah salinan e-mel antara pegawai tentera AS dan pakar pengambilan NWC yang diberikan kepada kita oleh DeepTroat (pemberi maklumat).

Walau bagaimanapun disebabkan oleh keistimewaan peguam-pelanggan dan juga untuk melindungi identiti pemberi maklumat, kita telah kaburkan beberapa perkataan dan ayat dalam e-mel.

Kesahihannya kabur.. walaubagaimanapun polis, tentera dan risikan Malaysia pada pendapat 1mk patut menyiasat perkara yang sebenar..



(SUMBER)

No comments:

Post a Comment

Member BSK