Jumlah Pengunjung

Monday 8 April 2013

NIK AZIZ TIDAK BENARKAN UMNO MEMPERJUANGKAN AGAMA ISLAM ???




Perjuangan UMNO dalam menegak serta memartabatkan agama Islam di negara ini adalah suci dan tidak perlu dipertikaikan oleh mana-mana pihak.
Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed menegaskan, orang UMNO yakin dengan pegangan akidah serta perjuangan mereka terhadap agama suci itu.

"Siapa jua yang menafikan pegangan penyokong UMNO terhadap agama Islam adalah mereka yang gilakan kuasa dan berkepentingan politik, mereka yang cuma mahu mendapat sokongan politik," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan terbaharu Nik Abdul Aziz dalam ceramahnya di Jeli malam tadi bahawa kalau Nabi Muhammad SAW hidup, UMNO akan lawan kerana menuduh parti itu mengamalkan dasar politik suku agama suku, berbeza dengan asas Islam yang dibawa Baginda.

Malah dakwa Nik Abdul Aziz, Pas berbalah dengan UMNO kerana parti itu menolak agama sama dengan Abu Jahal, Fir'aun dan Namrud.
Mengulas lanjut, Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, lebih banyak fatwa songsang akan dikeluarkan oleh pemimpin Pas menjelang kempen pilihan raya umum nanti.

"Saya percaya rakyat Kelantan sudah lali dengan kenyataan-kenyataan tidak masuk akal itu dan yang penting kita orang Islam, saya orang Islam, saya penyokong UMNO, saya penyokong BN, saya tidak tolak Islam.
"Saya yakin dengan agama yang saya anuti dan tidak ada sesiapa yang berhak kata saya menolak Islam dan tiada siapa yang berhak menyatakan solat saya tidak dapat pahala daripada Allah," katanya.


1 comment:

  1. Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


    Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


    SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
    <a href="http://gombug.net/v1/BM/index.php?option=com_content&view=article&id=8:senjata-terbaru-tentera-singapore-

    ReplyDelete

Member BSK