Jumlah Pengunjung

Sunday 21 April 2013

TERKINI...CERAMAH PAKATAN DI TERENGGANU AMAT MEMALUKAN !!!




Jumlah kehadiran kurang 500 orang pada ceramah dan sesi memperkenalkan calon-calon pakatan pembangkang di Pasir Panjang di sini malam tadi, menjadi petunjuk mengenai sikap sebenar para pengundi terhadap mereka.

Ceramah yang pada mulanya dijangka 'panas' bertukar menjadi sebaliknya apabila pembangkang hanya mengupas isu lapuk yang pernah dimainkan sebelum ini serta menjadikan pentas ceramah sebagai tempat mengkritik pemimpin Barisan Nasional (BN) negeri khususnya Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said secara terbuka.

Mereka yang berceramah ialah Pesuruhjaya Pas negeri yang juga calon Dewan Undangan Negeri (DUN) Wakaf Mempelam, Abdul Wahid Endut; Pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri merangkap calon DUN Bandar, Azan Ismail; calon Pas untuk DUN Ladang, Datuk Tengku Hassan Tengku Omar serta muka baharu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Raja Ahmad yang juga calon Pas untuk kerusi Parlimen Kuala Terengganu.

Bagaimanapun, seorang lagi calon Pas yang bertanding untuk kerusi DUN Batu Burok, Dr. Syed Azman Syed tidak hadir.




1 comment:

  1. isu utama: mana orang larat turun pi dengaq ceramah hari demi hari. seolah orang lain tak ada kerja lain, dan seronok dengaq cerita ulang tayang....

    lama-lama dia mai rasa melat.

    ReplyDelete

Member BSK