Jumlah Pengunjung

Friday 12 April 2013

VIDEO PENUH LAGI BEST... VIDEO PEMIMPIN PAS !!! DOA PAS SUDAH MENJADI...




Aku difahamkan, individu yang didakwa pemimpin utama Pas didalam video terlampau bersama seorang wanita yang dipercayai tukang urut warga Thai yang tersebar semalam menafikan itu adalah dirinya..


Sumber memberitahu.., individu berkenaan mendakwa spender bersaiz triple XL yang dilihat dalam video berkenaan bukanlah miliknya.. 

Kalau korang masih ingat.., dulu skrip Anwar pun lebih kurang sama jugak.. Cuma bezanya, Anwar menafikan perut individu dalam video terlampau bersama Chinadoll yang tersebar dulu adalah perutnya..

Anwar dalam satu sidang media menjelaskan.., perutnya ada "six pac".., tapi perut lelaki bersama chinadoll dalam video tu agak buncit.. 







Sama lah jugak dalam kes Setiausaha Agung Pas ni beb.. Tapi kali ni spender pulak yang menjadi kambing hitam untuk menutup nafsu melampau dorang yang dilampiaskan ditempat yang tak sepatutnya..

Dengan info yang gua dapat ni.., aku terfikir spender jenis apa kah yang dipakai oleh Stopa Ali... 

Kalau Anwar sanggup tayang perutnya di sidang media untuk membuktikan yang dia betul.., Stopa Ali patut bawak spender untuk ditunjukkan kepada media bagi membuktikan dia tak salah..

Cuma aku harap.., Pak Stopa jangan pulak bawak G-String dan mengaku dia pakai benda alah tu.. Muntah ijau gua nanti kalau terpaksa bayangkan Pak Stopa Ali pakai G-String...

Kalau korang nak tengok rupa G-String tu..., KLIK SINI ye... Huhuhuhuhu....



1 comment:

  1. Kalau kamera dengan lensa lebar memang nampak macam tu, objek didepan nampak lebih besar. kalau tak caya cuba try, genggam penumbuk dan halakan dekat lensa. Akan nampak genggaman tangan sebesar muka!! Kecualilah ambil dengan normal atau lensa 50mm ke atas. Tanya yang arif tentang kamera. Mereka boleh jelaskan.

    ReplyDelete

Member BSK