Jumlah Pengunjung

Sunday 2 June 2013

RED BEAN ARMY HINA NABI MUHAMMAD SAW !!!

Semakin melampau tindakan berani yg di lakukan oleh red bean army yg di taja oleh DAP skrg ni. Aku rasa makin trbakar dgn tindakan mereka yg smakin mncabar umat islam di malaysia dan dunia khususnya. lihat saja tindakan mereka menghina nabi muhammad saw skrg ni. Aku kesal krn ada sebilangan pengikut mereka yg berbangsa melayu terus mndiamkn diri bila mereka semakin keterlaluan mnghina nabi muhammad saw. Apakah ini yg PAS maksudkan bahawasanya DAP lebih memahami islam dari UMNO ? 



Sedarlah wahai pengikut PAS bahawasanya parti MCA & MIC dibawah didikan UMNO tidak prnah mmbuat tindakan sebegini hina trhadap nabi muhammad saw. Jika di biarkan brterusan apa akan jadi pd umat islam nnti?  SKM harus brtindak cepat  menangkap pihak tidak brtanggungjwab ini dan menheret kemuka pengadilan. Jgn biarkan sehingga umat islam mengambil tindakan sendiri sehingga mencetuskan suasana tidak aman di malaysia. Fahamilah bahawasanya ANWAR IBRAHIM memang mahu keadaan huru hara di malaysia utk senang dia mencapai kehendaknya. 





1 comment:

  1. Assalammualaikum wmt,
    Ini dah kira lebihhhh....
    Mereka nampaknya memang mahu cari gaduh dengan orang Melayu.
    Kalau isu Nabi Muhammad saw mula dimainkan oleh Red Bean Army, ternyata mereka mengajak orang Melayu/Islam bergaduh.
    Matlamatnya biar negara ini huru-hara macam yg berlaku di Syria, Mesir, Iraq dan lain-lain negara Islam yg bermasalah kerana mazhab - sunni dan syiah.

    Kalau dibiarkan tentu akan berlaku juga huru-hara yg sangat-sangat diimpikan oleh Anwar Ibrahim yg jadi agen zionis.

    Kalau cara tunjuk perasaan jalanan dah nampak tak mampu cetuskan huru-hara, kini isu Nabi Muhammad pula dimainkan untuk membakar orang Melayu/Islam supaya merusuh.

    MasyaAllah, apa nak jadi ni?
    Bertindak cepat wahai pemimpin negara...

    ReplyDelete

Member BSK