Jumlah Pengunjung

Sunday 23 June 2013

PAS PERBODOHKAN HUKUM HUDUD PADA ANAK MUDA !!!





Ramai org pas menuduh umno tolak hudud.. Menolak hudud umpama menjatuhkan diri menjadi kafir atau murtad !

Mereka juga menuduh umno mengatakan hudud itu kejam dan tidak adil.. Tapi mereka lupa bahawasanya umno maksudkan hudud ala pas bukan hudud islam yang adil..

Tiada sesiapa pun blh menolak hudud islam. Umat islam wajib brusaha melaksanakan tanpa ragu2.. Usahakan supaya suasana menjadi kondusif, usahakan supaya dap mca mic gerakan menerima hudud secara bsama..

Hudud dizaman rasullullah saw adalah plaksanaan hudud contoh org kristian, yahudi menerima hukum hudud. Ini adalah kerana taurat dan injil hukum adalah lebih kurang sama dgn hudud. Maka akan muncul lah keadilan dlm pelaksanaan hudud pada ketika itu..

Tapi adakah plaksanaan hudud di malaysia dpt dilaksanakan dgn adil.. Org kafir x menerima hudud. Hanya umat islam menerima hudud. Adakah sama hukuman nya diatas plaksanaan dua2 undang ? Adakah manusia mendapat keadilan ?

Inilah yang dikatakan hudud ala pas yang kejam dan zalim..

Nasihat aku marilah kita bersatu. Tunjuk kan tauladan yang baik. Majukan lah majoriti umat islam. Disaat itu isyallah semua akan terima hudud dan barulah keadilan islam tercapai. Isyallah..













No comments:

Post a Comment

Member BSK