Jumlah Pengunjung

Sunday 23 June 2013

VIDEO ANWAR HASUT RAKYAT LAWAN KUASA ALLAH !!!



Jerebu yang sedang melanda negara kita sekarang semuanya sedia maklum, bahawasanya itu adalah satu petanda kepada hambanya tentang kekuasaan ALLAH yang menciptakan sesuatu yang mempunyai sebab-sebabnya. Semua juga sedia maklum disebabkan jerebu semalam juga ALLAH telah menggagalkan perancangan jahat anwar untuk menghuru harakan negara malaysia yang selama ini aman dan damai. Walau apa jua petanda yang ALLAH berikan, anwar tidak pernah mahu menyedarinya kerana anwar yakin dengan keangkuhan yang dimiliki oleh PAS akan membutakan mata pengikiutnya.

Kebiasaannya beliau sering menyalahkan kerajaan khasnya FRU yang menggunakan alat pemedih mata bagi menyuraikan mereka, namun petang semalam kuasa Allah dengan cuaca yang berjerebu menyebabkan sebahagian besar penyokong PR tidak hadir dan ada juga yang bersurai awal.

Maka perancangan mereka untuk gulingkan kerajaan tidak tercapai, selepas ini apa pula perancangan Anwar yang keseterusnya. Semoga ALLAH taala akan sentiasa menggagalkan perancangan jahat dari mereka.


(KLIK GAMBAR DI ATAS UNTUK VIDEO )


No comments:

Post a Comment

Member BSK