Jumlah Pengunjung

Thursday 13 June 2013

RED BEAN ARMY UGUT BUNUH BLOGGER !!!




Perh.. makin giler skrg ni askar upahan DAP, apa pon diorg snggup buat skrg ni, trbaru ada blogger yg di ugut bunuh kerana artikel mereka. Semakin besar kepala mereka skrg ni, apa diorg ingat prjuangan blogger ni akan trhenti dgn ugutan begitu ? apa saja tindakan biadap pemimpin mereka akan kami bongkarkn demi keamanan negara malaysia, biar rakyat malaysia tahu siapa sbenarnya DAP dan apa tujuan DAP utk menakluk tanah melayu.

Disebabkan artikel di bawah ada blogger yg telah di ugut bunuh, sila baca di bawah...

Ahli Parlimen DAP Kota Kinabalu Jimmy Wong @ Wong Sze Phin yang telah menang dikawasannya pada PRU13, sebelum ini telah bertindak dengan tidak memberi kebenaran serta melarang pembinaan masjid dibuat di kawasan Bandar Sri Indah Batu10, Sabah kerana dikatakan Azan selama 2 minit adalah punca tidak dapat tidur dan menyebabkan tidak ada ruang langsung untuk parking kenderaan.

Adakah anda rasa ini tidak mengganggu:
1.Bunyi gonggongan anjing belaan
2.Bau colok tokong
3.Tokong diletakkan merata-rata secara suka hati
4.Pesta ketuk 'Dung Dung Cheng'
5.Mercun di mainkan selama 5 jam berturut-turut tanpa henti

Kami orang Islam tidak pernah sekali mengkritik atau menghalang sebarang pembinaan tokong atau pengamalan agama mereka yang hendak diamalkan. Tetapi kenapa hak kami sebagai orang Islam boleh membina masjid dan mempraktikkan agama kami adalah dilarang? Kenapa DAP ini langsung tidak mempunyai senstiviti terhadap agama Islam?

Adakah penonton rasa, agama dan hak hak kita tidak terancam jika DAP memerintah? Adakah mereka tidak akan menindas kita? Adakah ini yang dikatakan sama adil dan sama rata? Ini lah akibatnya jika sesuatu kawasan itu dimenangi oleh DAP. Video ini telah memberi bukti bahawa DAP itu memang anti Islam. Kesemua orang Islam di Malaysia yang berlainan parti harus menentang orang seperti Jimmy Wong ini. Ini adalah bibit-bibit ancaman terhadap bangsa Melayu dan Agama Islam di tanah air ketuanan Melayu ini!


utk mngetahui ugutan yg telah di terima, sila klik disini>>> http://m.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fbbcdrasmi.blogspot.com%2F2013%2F06%2Fjimmy-wong-biadap.html&h=dAQHFYlBM&s=1







No comments:

Post a Comment

Member BSK