Jumlah Pengunjung

Wednesday 5 June 2013

KEMALANGAN NGERI DI LEBUHRAYA SUNGKAI !!!



Kemalangan ini berlaku di lebuhraya utara selatan berdekatan dengan sungkai perak semalam pada pukul 3 petang. Kemalangan berlaku akibat kecuaian pemandu kereta proton saga berwarna biru yang merempuh di belakang lori 3 tan milik pertubuhan peladang negeri perak yang sedang menukar tayar di tepi jalan. Pemandu proton saga memandu dengan laju sehingga tidak dapat melihat kon penanda yang di letakkan oleh pihak PLUS di tepi jalan tersebut.

Menurut pemandu lori tersebut Jawaris bin mohd sarip, "saya terkejut apabila tiba-tiba sebuah kereta melanggar belakang lori saya. Saya hampir-hampir tercedera akibat kemalangan ini kerana kedudukan saya dengan tempat pelanggaran amat hampir sekali. Saya bersyukur kerana ALLAH masih melindungi diri saya, saya nampak mayat seorang perempuan cina tercampak keluar dari kenderaan".

 Didalam kemalangan ini, seorang perempuan cina terbunuh serta merta, seorang cedera parah, seorang cedera di muka dan seorang kanak-kanak di dalam kereta tidak mengalami kecederaan.










1 comment:

Member BSK