Jumlah Pengunjung

Sunday 16 June 2013

TAKLIMAT UNTUK AHLI UMNO PERAK DI KUALA KANGSAR !!!



Alhamdulillah, pagi tadi aku brkesempatan hadir ke taklimat kaedah dan pelaksanaan pemilihan umno 2013 negeri perak. Teruja rasanya dpt hadir apabila dpt brtemu dgn kawan2 lama disini. Rata2 boleh aku katakan semua mereka brsemangat hadir kali ini ditambah pula kejayaan kemenangan kerajaan BARISAN NASIONAL Perak pada PRU 13 yg baru lepas. Kehadiran menteri besar perak pd pkul 9.30  pagi telah menambahkan dan menguatkan lagi semangat jentera umno yg telah hadir melebihi 5000 org di dewan keramat ini. 

Umno terus relevan utk menjadi rakyat brgantung harapan. Itu ayat yg mmang layak aku berikan pd parti Umno hingga skrg krn aku lihat sndiri pd khidmat yg Umno berikan pd rakyat dari aku kecil hingga aku mnjadi dewasa. Mungkin pd pmbangkang mereka menafikan fakta ini, tetapi tidak pd aku dan keluargaku. 

Berbalik pd kisah aku disini, aku brkesempatan brjumpa dgn pemuda2 Umno Gopeng yg merupakan sahabat2 perjuangan aku. Gembira juga aku lihat mereka krn hingga skrg mereka tetap terus berjuang utk brbakti pd pnduduk gopeng dan pada pemuda Umno Gopeng dari dulu hingga skrg. Aku harap mereka inilah yg akan memimpin Pemuda Umno Gopeng krn bagi aku hanya mereka yg layak atas dasar khidmat ikhlas mereka selama ini di gopeng.

Janganlah ada Pemuda Umno melakukan kesilapan  pemilihan seperti yg lalu krn akibatnya Pemuda Umno Gopeng sedia maklum, dimana ketua pemuda Umno Gopeng mnghilang hingga skrg ? Mohd azli sham ( yang ) dimana anda skrg ? Kita sedia maklum krn pemimpin bodoh beginilah yg selalunya merosakkan parti keramat melayu ini. Jawatan yg di sandang bukan utk di sandang semata2, jawatan yg disandang adalah utk brkhidmat pd masyarakat setiap hari. Buanglah yg keruh dan ambillah yg jernih, buat pembaharuan pentadbiran pemuda Umno Gopeng utk masa depan penduduk Gopeng. Walau apa saja tomahan terhadap mereka yg aku dengar skrg, aku percaya tindakan mereka itu mempunyai sebabnya tersendiri, tak lain tak bukan hanyalah untuk memenuhi permintaan rakyat terhadap kawasan mereka. Teruskan perjuangan bro2 semua.

(Pemuda Umno Gopeng)


Aku tak dapat menceritakan detail tentang isi kandung dalam program pagi tadi krn itu adalah permintaan dari pihak penganjur terhadap setiap wartawan. Hanya yg dapat aku beritahu kpd pembaca adalah bahawasanya Umno perak sudah bersedia membawa perubahan kepada pemilihan tahun ini.

Dibawah terdapat sedikit gambar sekitar majlis pagi tadi untuk tatapan pembaca semua... 

















No comments:

Post a Comment

Member BSK