Jumlah Pengunjung

Sunday 20 October 2013

BAYAR TAMBANG TEKSI DENGAN TUBUH BADAN !!!



Kuala Lumpur – Maruah diri sebagai bayaran tambang teksi. Itu yang terjadi kepada seorang pelancong dari Vietnam yang tergadai maruah dirinya selepas gagal membayar tambang teksi, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.50 malam itu, mangsa berusia 38 tahun datang ke negara ini untuk melancong selama seminggu sebelum mengambil keputusan melawat kakaknya yang tinggal di Jalan Mega Mendung, Taman OUG.

Sumber polis berkata, mangsa yang menaiki teksi di Jalan Kuchai Lama itu meminta dihantar ke rumah kakaknya malangnya pemandu teksi itu membawanya ke tempat lain sebelum meminta bayaran RM150 sebagai tambang.

Menurutnya, mangsa yang hanya ada RM50 ketika itu meminta pemandu teksi terbabit menghantarnya ke rumah kakaknya dulu dan akan membayar wang selebihnya selepas itu.

“Namun, lelaki itu melencong ke kawasan lain sebelum berhenti di kawasan gelap dan menyatakan mangsa perlu membayar tambang istimewa jika mahu pulang ke rumah kakaknya,” katanya.

Katanya, mangsa yang ketakutan menyerahkan AS$500 (RM1,500) namun lelaki itu yang masih tidak berpuas hati merampas pula telefon bimbit mangsa, menurut sumber Hmetro.

Beliau berkata, tidak cukup dengan itu, mangsa yang duduk di tempat duduk penumpang hadapan dipaksa melayan nafsu seks pemandu teksi itu pula.
“Selepas dirogol, mangsa kemudiannya dihantar semula ke Jalan Kuchai Lama.
“Mangsa turut diugut agar tidak membuat laporan polis,” katanya.

Bagaimanapun mangsa kemudiannya membuat laporan polis di Balai Polis Petaling.

SUMBER

No comments:

Post a Comment

Member BSK