Jumlah Pengunjung

Thursday 10 October 2013

KERANA DENDAM... PEMIMPIN PAS RANCANG KEMATIAN USTAZ AZIZAN ???



Ketika kemelut perlantikkan semula Exco, Phahrolrazi dikatakan menolak jawatan tersebut disebabkan projek bernilai RM 600 juta yang diberikan oleh arwah kepada syarikat yang ada kaitan dengan pemimpin Umno..

Perkara itu disahkan oleh Phahrolrazi seorang daripada dua exco yang menolak pelantikan semula mereka ke jawatan itu sebelum ini.




Mereka menolak pelantikan semula kerana tidak puas hati dengan desakan Azizan dan Phahrolrazi sendiri mengakuinya.Sehingga Pas pusat terpaksa mengadakan mesyuarat tergempar semata mata untuk menubuhkan PEMANDU bagi memerhati kerja Ust Azizan..


Ada sumber memberitahu bahawa ketika arwah sakit tenat di hospital, ada diantara pemimpin Pas sanggup berkata " kalau mati baru aku pi tengok" disebabkan mahu membalas dendam terhadap arwah.. Dendam kesumat beberapa pemimpin Pas terhadap arwah memang tidak dinafikan..


Beberapa rakan dalam pas ada menceritakan pergaduhan antara beberapa pemimpin Pas dengan arwah..Tapi tak elok rasanya aku ceritakan disini..


Dalam Sidang Dun Kedah baru baru ini, Phahrolrazi seringkali mengaitkan kegagalan Pas mentadbir di Kedah penggal lalu adalah disebabkan arwah Ust Azizan..Sebagai contoh isu KUIN dan beberapa lagi isu besar di kedah..


Apa apa pun, helah beberapa pemimpin Pas yang kononnya mengaku tidak ada dendam terhadap arwah hanya hipokrik semata mata.. Rambut sama hitam tapi hati lain lain..



No comments:

Post a Comment

Member BSK