Jumlah Pengunjung

Sunday 13 October 2013

MACAM SIAL LA MAT SALLEH NI !!!



Manchester - Seorang pelancong yang baru sahaja mendarat di lapangan terbang di Bandar Manchester harus berhadapan dengan polis lantaran ia menanggalkan pakaiannya saat turun dari pesawat. Kekacauan ini sebenarnya sudah bermula sejak pesawat masih mengudara .

" Dia berselisih dengan penumpang lain dan membuat kapten kapal harus turun tangan, " ujar seorang saksi mata yang tidak mau disebut namanya ini kepada Daily Mail, Rabu , 9 Oktober 2013. Saksi menuturkan , nampaknya lelaki ini mabuk.


Si lelaki mabuk yang berusia 52 tahun ini diketahui berselisih dan memaki seorang penumpang lain . Pertengkaran ini membuat kapten kapal turun tangan. Namun , bukannya reda, lelaki mabuk ini justru semakin menjadi .


Hingga saat pesawat mendarat dan ia turun dari pesawat, ia mulai menanggalkan pakaiannya satu per satu hingga nyaris
bugil . Ia terus saja mengumpat dan memaki. Tak lama kemudian, datanglah seorang wanita yang diduga sebagai kekasihnya. Wanita itu langsung menampar si lelaki dan ngeloyor pergi.



Polis lapangan terbang akhirnya harus dikerahkan untuk mengendalikan lelaki bugil ini . Akibat terus melawan, ia akhirnya dilumpuhkan dengan alat setrum. Polis langsung menyuruhnya memunguti dan memakai kembali pakaiannya.

Setelah berpakaian , ia pun langsung dibawa masuk ke dalam lapangan terbang . Namun , bukannya bersikap baik, ia malah mengencingi dinding lapangan terbang . Tentu saja , polis yang semakin dicipta kesal tak lagi bersikap ramah kepadanya. Ia langsung digiring ke pos polis tempatan untuk mempertanggungjawabkan perbuatannya.


No comments:

Post a Comment

Member BSK