Jumlah Pengunjung

Sunday 6 January 2013

LAGI DAP ROBOH KAMPUNG MELAYU PULAU PINANG !!!



Updated, perkampungan Melayu di roboh Kerajaan Negeri DAP.!






Perkampungan Melayu di Pulau Pinang akan dihapuskan satu persatu. Sejak pengambilan Pulau Pinang melalui DAP, lebih 100,000 orang Melayu telah berpindah keluar, Jangkaan ini bakal bertambah dengan bilangan yang mencecah 3 kali ganda iaitu 300,000.

secara puratanya, Melayu di Pulau Pinang kini semakin dihimpit. Dengan Menguasai sektor ekonomi dan mengawal beberapa  syarikat agensi kerajaan Negeri, pemerintahan DAP di negeri ini dilihat semakin hari semakin bertindak kejam dengan mengabaikan masyarakat Melayu di Pulau Pinang.

Melayu di Pulau Pinang semakin dipinggirkan DAP!



 DAP Pulau Pinang semakin kejam, semakin hari semakin banyak perkampungan Melayu di robohkan.






Lebih 70 buah rumah penduduk dirobohkan Kerajaan Negeri DAP. Ini berlaku dikawasan Gelugur.

Jika sebuah rumah mempunyai ahli keluarga sebanyak 5 orang (dikira secara purata), 
maka 70 X 5= 350 orang Melayu telah kehilangan penempatan. itu secara kasarnya.Ini baru satu kampung, bagaimana dengan perkampungan yang lain??

Mereka yang  dihalau keluar setelah rumah mereka dirobohkan pula banyak  yang mengambil tindakan terpaksa berhenti kerja akibat  kehilangan penempatan dan tempat tinggal.

Jadi secara halusnya, agenda ini cukup berjaya  meminggirkan Melayu di Pulau Pinang. Sudahlah diberi pampasan yang tak seberapa, malahan dihalau keluar pula semacam  anjing. Semakin kurang ajar nampaknya DAP.








Beberapa buah rumah penduduk yang tinggal masa diroboh MPPP.!

Masih ramai Melayu yang tetap menyokong perjuangan Pakatan Rakyat ini.
Melayu didalam PR, lebih-lebih lagi Exco-exco pimpinan kerajaan negeri semuanya diam macam Musibat.!

Dimana suara Malik Kassim?? Mana dia suara Mansor? Mana dia suara speaker Yusmadi??

Mereka nampaknya sudah jadi barua tetap untuk DAP.! Bersembang bagai nak rak, tetapi tiada langsung bersuara ketika hak Melayu & Islam di permainkan regim kuku besi DAP.!





Apa yang merisaukan, Jika Melayu Pulau Pinang sudah berpindah keluar dan tinggal di luar Pulau Pinang termasuk Kedah dan Perlis, maka majoriti Melayu di Pulau Pinang berjaya dikurangkan. Jadi keadaan lebih rumit lagi apabila ketika memilih calon mengundi.  Melayu yang dahulunya majoriti kini sudah menjadi minority iaitu menjadi sebilangan kecil di Pulau Pinang.

Agenda DAP amat berkesan dalam memerangkap Melayu dan mencuba sedaya upaya merampas Pulau Pinang kerana pendudukan di Singapura telah padat.

                                                  
Pulau Pinang bakal menjadi Singapura ke-2, maka bertambahlah pengemis Melayu di Pulau Pinang dalam tempoh 10 dan 20 tahun akan datang.

Inilah realiti yang akan berlaku.


UNDI PR: DAP BAKAL JADI PM.!


No comments:

Post a Comment

Member BSK