Followers

L!VE TV WARTA RAKYAT

PESAN RASULLULLAH S.A.W

PESAN RASULLULLAH S.A.W

Jumlah Pengunjung

Friday, 18 January 2013

PENIPUAN MALAYSIA KINI DALAM HIMPUNAN SHAMSIDAR !!!


Begitu gah tajuk Malaysiakini yang terbaru tentang Himpunan Shamsidar
 yang berlangsung di Dataran Merdeka. Ape2 pun,gua rase alhamdulillah
 sbb tiada kekacauan yg berlaku kali nie oleh puak2 nie.

Kenyataan dari Malaysiakini yang menyatakan kehadiran di Stadium mencecah 100,000 adalah satu lagi siri pembohongan oleh mereka. Kite semua sedia maklum,kapasiti Stadium Merdeka hanya boleh muatkan seramai 30,000 termasuk di atas padang. Korang boleh rujuk fakta kat SINI.

Kalau kapasiti maksimum pun boleh muat 30,000 org, mane depa sumbat 70,000 org lagi? BC nak tanye satu soalan je. Yang kire tu org DAP ka? Kalau org DAP,gua tak heran la beb! wakakaka..

Bagi gua,cukup2 la berbohong wahai Malaysiakini. Walaubagaimanapun, kita akui perhimpunan kali nie berlangsung dengan aman. Tahniah & syabas buat PDRM yang mengawal keadaan dengan cukup baik sekali.

No comments:

Post a Comment

Lu orang minat cerita ni jugak tak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...