Jumlah Pengunjung

Tuesday 15 January 2013

AZHAR IDRUS TIDAK SEBODOH USTAZ PAS !!!



Kenapa Ustaz Azhar Idrus tidak hadir di Perhimpunan Kebangkitan Rakyat Anwar?

Banyak persoalannya yang timbul dan bermain difikiran blogger pembangkang apabila ustaz Azhar Idrus atau terkenal dengan Ustaz Mc Dee membuat keputusan menarik diri pada saat akhir untuk menghadiri perhimpunan Shamsidar.

Sebelum ini beberapa blogger pembangkang cukup optimis bahawa Ustaz Mc Dee akan hadir dalam perhimpunan itu.




Itu antara beratus-ratus blog pembangkang yang begitu teruja bila dengan UAI akan hadir. Agak malang bagi mereka itu semua hanya gimik sahaja daripada perancang Anwar Ibrahim agar lebih ramai yang akan menghadiri perhimpunan Shamsidar.

Ustaz Azhar Idrus pun bukannya seperti ustaz Pas yang bodoh, beliau mempunyai ramai pengikut sehingga kini bukan sahaja dikalangan pembangkang sahaja malah rakyat pro-kerajaan pun ramai yang meminatinya. Takkan dengan kerana untuk membantu Anwar Ibrahim dan Shamsidar, Ustaz Azhar akan kehilangan beribu-ribu pengikut?

Satu lagi Ustaz Azhar Idrus ini menolak pendirian yang dibuat oleh Nik Aziz dan Haji Hadi tentang membenarkan kalimah Allah digunapakai oleh penganut Kristian, tak kan Ustaz Azhar nak bersama oran-orang yang sudah murtad.

Jadi jelaslah Ustaz Azhar Idrus walaupun secara hakikat beliau nampak condong ke arah pembangkang tetapi tak semua yang pendapat Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan Mat Sabu diterimanya bulat-bulat.

No comments:

Post a Comment

Member BSK