Jumlah Pengunjung

Thursday, 28 February 2013

Abby Belom Sembahyang TAUBAT NASUHA !!! Patut La....




Makin kronik nampaknya penyakit meroyan Ostazah Ebbi ni beb.. Yang paling baru, Ebbi meroyan suruh buat sembahyang hajat untuk Altantuya lah pulak..

Gua rasa.., daripada Ebbi sibuk-sibuk nak buat sembahyang untuk memperingati Altantuya tu, elok rasanya Ebbi buat sembahyang taubat mintak ampun kat Tuhan..

Rasanya.., sejak Ebbi diupah untuk mempopularkan Pas ni, makin banyak kekhilafan yang Ebbi dah buat.. Bukan sorang dua pemimpin kerajaan yang Ebbi dah fitnah beb..

So rasanya lebih afdal Ebbi bertobat selagi masih ada masa.. Kalau setakat upah 2-3 ribu satu ceramah Pas yang Ebbi dapat, tak berbaloi dengan fitnah yang dia lemparkan kepada pemimpin Islam di Malaysia ni..

Gua harap Ebbi musabahah lah diri sebelum terlambat yee.. Jangan percaya sangat dengan janji syorga Pas tu Ebbi oiiii... Pok Nik pun belum tahu lagi kat mana dia nak ditempatkan nanti bila mati... Huhuhuhu....


(SUMBER)

No comments:

Post a comment

Member BSK