Jumlah Pengunjung

Wednesday, 20 February 2013

Nurul Izzah Pernah Di Langgan Dengan Harga RM50 jer... !!!





Nurul Izzah dah atur awal-awal untuk import orang dari luar sehinggakan orang Selangor pun diangkut beramai-ramai untuk memenuhkan majlis. Lebih 20 biji bas digunakan untuk mengangkut orang luar ke Bangsar!

Kawan aku kebetulan ada kat situ, saja je lah cucuk-cucuk nak dapat info. Kawan aku saja sembang-sembang dengan auntie India yang baru turun bas nak korek maklumat.



"Auntie, saya datang sini dia bagi RM20 saja, auntie dapat berapa?"

Auntie tu jawab, "Itu you sudah kena tipu. Mesti orang you ambik duit. Saya dapat RM50."

Ooooooh, dapat RM50 seorang rupanya nak datang ke ceramah Anwar.

"Auntie datang dari mana?"

Auntie tu jawab lagi, "Saya datang dari PJ."

Uissshhh, orang Selangor rupanya. Bukannya orang Lembah Pantai pun!

Patutpun ceramah Anwar nampak macam ramai orang, penuh dengan orang luar rupanya! 


(SUMBER)


No comments:

Post a comment

Member BSK