Jumlah Pengunjung

Thursday 21 February 2013

Nik Aziz Tak Nampak KAABAH ???


Kepulangan Tok Guru dari umrah hari ini disambut dengan banner 'We Love Tok Guru' yang menghiasi perkarangan Lapangan Terbang Pengkalan Chepa. Namun menurut sumber dalaman Mursyidul Am parti 'Isle' itu dikatakan berkecil hati kerana logo ROCKET mengatasi logo BULAN yang diperjuangkan olenya selama ini.

Sesudah keluar dari perkarangan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra Tok Guru bagaikan terkedu mulut bila melihat billboard 'Listen' dan Royalti yang betul-betul di hadapan lapangan terbang  telah di simbah dengan cat merah. Kenapakah terjadi sedemikian dan siapakah punya angkara tidak di ketahui. Tapi kalau dilihat dari yang lepas-lepas, orang UMNO/BN lah yang dituduh. Malu besar Tok Guru dengan kejadian ini. Apakah doa Tok Guru  sudah tidak memberi kesan apa-apa lagi ?

Pada waktu yang sama juga puak-puak hijau berhimpun di perkarangan dataran stadium untuk menyambut kepulangan 'Tok Keramat' yang bergerak dari lapangan terbang Pengkalan Chepa. Tapi sesampainya di stadium sekali lagi 'Tok Ketramat masam mencuka kerana sambutan AMAT mengecewakan baginya. 
Mereka menjangkakan dataran stadium penuh, jalan jem dan sambutan kononnya "we love Tok Guru" akan menyuntik semangat PAS setelah 2 perhimpunan Kebangkitan Rakyat di Padang Selising dan Dataran Pasir Pekan GAGAL.. Tetapi jangkaan mereka meleset apabila hanya 1500 menghadiri Himpunan WLTG. Nak lawan Himpunan TUKAR Kelantan KONON... kegagalan Himpunan WLTG hari ini meyakinkan lagi kita PAS kelantan sedang nazak. 


No comments:

Post a Comment

Member BSK