Jumlah Pengunjung

Thursday 21 February 2013

Bulu Rambut ANWAR & SAMSIDAR Bertaburan !!!



Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari meminta Senator Datuk S. Nallakaruppan menceritakan kisah rambut palsu Ketua Pembangkang itu yang didakwa ditempah khas dari India secara terperinci kepada media.
Kata beliau, tindakan tersebut boleh dilakukan oleh Nallakaruppan sekiranya kes perbicaraan saman fitnah Anwar terhadapnya masih dilengah-lengahkan oleh pihak tertentu 
"Rakyat Malaysia dan Majlis Syura Ulama Pas pasti mahu mendengar episod Anwar memakai rambut palsu semasa beliau masih nenjadi Timbalan Perdana Menteri. 
"Berdasarkan sumber yang rapat dengan Anwar, beliau mempunyai rambut palsu yang ditempah khas dari India dan akan memakainya semasa keluar menjelajah ibu kota ketika larut malam bersama Nallakaruppan," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini. 
Menurutnya, Anwar dikatakan memakai rambut palsu sebab takut dengan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad - seterusnya
Kita tentu tertanya-tanya, siapakah 'pihak tertentu yang masih melengah-lengahkan' kes Anwar Ibrahim?

Tambahan pula, kita sudah mual dengan pembohongan pemimpin pakatan pembangkang termasuk parti DAP yang terkenal dengan pemimpin yang suka bohong, arrogant dan tidak boleh dipercayai.


(SUMBER)


No comments:

Post a Comment

Member BSK