Jumlah Pengunjung

Saturday 23 February 2013

Anwar Ibrahim Bakal Di Liwat !!! HaHaHa...




Hah! Ni apa hal pulak Si Hadi Awang sibuk nak memancing pemimpin UMNO yang sorang tu? Dah tak boleh percaya ke dengan 'kawan-kawan' dia?

Kalau hari tu, digembar-gemburkan pasal puak - puak Parti Angguk Saja tu nak memancing Pehin Seri Taib Mahmud dengan membuat kunjung hormat.

Kali ini, dengar kata Si Hadi Awang tu pulak cuba nak 'beli jiwa' pemimpin UMNO kat Kelantan. Apa cerita pulak ni?

Semuanya kerana PAS sudah tidak mampu lagi mengawal keadaan di Kelantan. Semakin hari, semakin ramai rakyat yang sudah mula sedar. Rakyat sudah mula memberontak.

KeGAGALan PAS untuk mengekalkan kerusi disalah sebuah kubu kuat mereka masa Pilihan Raya Kecil Galas dulu pun memberikan impak yang cukup hebat buat mereka.

Maka sebab itulah mereka mengambil langkah drastik seperti ini. Ditambah pulak mereka sudah mula hilang kepercayaan terhadap Si Ketua Penipu tu.

Nak pulak bila Si Ketua Penipu tu acap kali menyalahkan Hadi Awang dalam isu berkaitan dengan kalimah Allah. Memang bertambah bengkak la hati puak - puak Parti Angguk Saja ni. Tu pasal la diorang mula main tikam belakang!!!
 - Diberitakan bahawa Hadi Awang telah bertemu dengan seorang pemimpin UMNO secara sulit.

Pemimpin UMNO yang dimaksudkan adalah seorang pemimpin yang senior yang dikatakan bakal bertanding pada PRU-13 ini dan seat bertanding pula di Kelantan.

Hadi membuat perancangan bersama pemimpin UMNO ini, agar pemimpin UMNO ini akan bertanding atas tiket Barisan Nasional.

Termaktub dalam perjanjian diperbincangan terbabit, pemimpin UMNO ini perlu melompat parti selepas keputusan PRU-13.

Sebagai balasan, pemimpin UMNO ini dijanjikan kerusi Perdana Menteri menggantikan Anwar yang mana Hadi secara jelas menolak Anwar sebagai calon Perdana Menteri Pakatan HaramJadah.



(SUMBER)



No comments:

Post a Comment

Member BSK