Jumlah Pengunjung

Friday 22 February 2013

Nurul Izzah Buat Maksiat Dalam Pejabat





Kalau anda rajin ke Lembah Pantai terutama sekali di Bukit Kerinci, anda akan dapat melihat barong panas dengan label perdebatan antara Nurul Izzah dengan Nong Chik. 


Nong Chik awal-awal lagi dah kata, takat nak berdebat tapi tak bekerja, buang masa saja. Tapi penyokong-penyokong anak PAPA JAHAT berKOTE BENGKOK pula kata, Nong Chik pengecut sebab tak mahu berdebat. 



Orang malas bekerja dan tak tahu buat kerja memang suka bercakap, berdebat atau bertengkar. Manakala orang yang rajin buat kerja pula, tak ada masa untuk berdebat, bertengkar, berbahas ataupun sembang kosong. 



Itulah yang membezakan antara Nong Chik dengan Nurul Izzah. Sehingga ke hari ini, walaupun bergelar Ahli Parlimen Lembah Pantai, kerja Nurul Izzah hanya terkepit-kepit menayang tetek lima puluh sennya ke sana ke mari. 



Ketika Nong Chik sibuk melayan dan cuba memenuhi keperluan penduduk Lembah Pantai menerusi kerjai-kerjanya, Nurul Izzah pula terus meroyan dan tersangat jarang menampakkan mukanya untuk rakyat sebaliknya cukup sibuk berbohong di sana sini. 



Pusat Khidmat Masyarakat Nurul Izzah tu sendiri pun penuh berhabuk dan pintunya sentiasa dirantai. Kenapa Nurul Izzah tak nak debatkan perkara itu? 



Nak berdebat? 



Tak tahulah kalau-kalau orang Lembah Pantai tetap bodoh memilih manusia yang kerjanya hanya bercakap tapi haram tak satu benda pun tahu buat kerja! 




(SUMBER)

No comments:

Post a Comment

Member BSK