Jumlah Pengunjung

Sunday, 24 February 2013

Cara2 Anwar Memikat Perempuan Jalang !!!




Ni kata2 dari kawan aku..

Elehhhh..., dah kantoi naik jet mewah kehulu kehilir, sekarang baru nak tunjuk zuhud naik Firefly ke Nuar oii? Nak wayang kat macai-macai Pakatan boleh laaa.., tapi tak semua rakyat lu boleh tipu beb..

Andai kata lu berlakon jadi macam orang gila sekalipun, gua yakin tak akan ada rakyat yang percaya sama lu Nuar.. Hanya cai-cai Pakatan yang bengap wal bahlol je yang sanggup kena kencing berkali-kali dengan makhluk perosak ni..

Bagi rakyat Malaysia yang waras dan sihat akal.., Anwar tak lain hanyalah seekor virus yang nak musnahkan negara!!!


(SUMBER)

No comments:

Post a comment

Member BSK