Jumlah Pengunjung

Friday 22 February 2013

Ibu Lim Guan Eng IBU AYAM ???



Kegiatan pelacuran yang kini berkembang umpama cendawan tumbuh selepas hujan di Pulau Mutiara benar-benar berlaku.Jika sebelum ini kawan aku hanya merujuk kepada laporan dari media-media tempatan kini ianya dilihat sendiri berlaku depan mata.

Gambar-gambar di bawah jelas memperlihatkan seorang pelacur berjalan disekitar kawasan premis yang menyediakan khidmat pelacuran tanpa ada rasa bimbang dengan tindakan pihak berkuasa.Dari tinjauan yang dilakukan oleh kawan aku & the geng pusat pelacuran tersebut beroperasi sekitar jam 9.00 malam sehingga jam 4.00 pagi.

Untuk makluman semua premis dan kegiatan pelacuran ini berada dalam kawasan Chai Leng Park Perai dan tahukah korang semua siapa yang menjadi ADUN dalam kawasan ini ?

Siapa lagi kalau bukan YB Prof. P. Ramasamy merangkap Timbalan Ketua Menteri 2 Pulau Pinang dan sebagai Timbalan Ketua Menteri 2 Pulau Pinang apakah yang beliau lakukan bagi menangani isu pelacuran yang berkembang pesat dalam kawasan beliau sendiri ?

Berikut antara beberapa gambar yang diambil di lokasi tersebut ,








Kelihatan juga dalam gambar pelanggan sedang tawar menawar harga bagi mendapatkan khidmat pelacur (anak panah) manakala pelacur-pelacur dengan bebas berada di sekitar kawasan premis dan semua itu dilakukan tanpa berselindung.

Apakah kegiatan mereka ini dilindungi oleh pihak-pihak tertentu ? aku sendiri kurang pasti namun memandangkan ianya dilakukan secara terbuka maka sudah tentu ada yang tidak kena di mana-mana.

Melalui carian di laman google jelas menunjukkan sebelum ini sudah ada operasi yang dilakukan oleh pihak berkuasa Klik Sini di kawasan sekitar namun mengapa ianya masih terus beroperasi malah makin tumbuh ? 



Sebagai sebuah kerajaan (rejim DAPigs) yang selalu melaungkan pentadbiran berjiwa rakyat atau CAT di mana ketegasan mereka dalam membendung kegiatan tidak bermoral ini ? Malah Timbalan Ketua Menteri sendiri berada dalam kawasan tersebut dan aku mahu bertanya apa yang dibuat oleh Ramasamy selama ini ?

Apa pun aku ucapkan syabas dan tahniah kepada parti PAS kerana mereka turut menyumbang kepada apa yang kini sedang berlaku di Pulau Pinang.



(SUMBER)


1 comment:

Member BSK