Jumlah Pengunjung

Tuesday 26 February 2013

Anwar Terlibat Konspirasi Di Lahat Datu !!! Buktinya Di Sini...




Antara bukti kebebalan dan ketidak-warasan akal pendokong dan penyokong Pakatan pembangkang;

1. Mereka anti-kronisma tapi menyokong raja kronisma yang pernah bermaharajalela sewaktu raja ini menjawat jawatan TPM dan Menteri Kewangan.
2. Mereka benci amalan nepotisma tapi menyokong parti yang dipimpin oleh anak-beranak dan sahabat istimewa.
3. Mereka benci golongan yang tolak Islam, tapi mereka menyokong pemimpin Islam yang bersetuju kalimah Allah disyirikkan.
4. Mereka benci golongan yang anti-hudud tapi mereka sokong pemimpin yang sepatutnya sudah dijatuhkan hukuman rejam hingga mati.
5. Mereka sangat benci dengan golongan yang hina Islam, tapi mereka sokong pemimpin yang sudah berkali-kali menghina Islam dan menentang penubuhan negara Islam.
6. Mereka sering menuduh SPR dan UMNO memanipulasi pilihan raya, tapi mereka menyokong parti yang tidak berani menandatangani ikrar integriti pilihan raya yang dikeluarkan oleh Transparency International.
7. Mereka benci pihak yang suka mengaibkan dan memfitnah pihak lain, tapi mereka menyokong pula pemimpin yang hanya kerjanya memikir bagaimana untuk melakukan fitnah dan dusta serta mengaibkan orang lain.

Inilah konflik jiwa paling kronik yang sedang dialami oleh majoriti penyokong dan pendokong pakatan pembangkang.

Sikap dan Konflik jiwa seperti ini adalah antara tanda-tanda dan ciri-ciri yang juga turut dimiliki golongan munafikun yang pastinya terdedah kepada laknat Allah.

Mereka mengakui akan semua perontah dan larangan Allah, tapi tanpa disedari merekalah yang menyumbang kepada keruntuhan agama Allah.





No comments:

Post a Comment

Member BSK