Jumlah Pengunjung

Friday, 22 February 2013

Jom Kaji Cara-Cara Anwar Ibrahim Menipu Rakyat Malaysia !!!



Kalau baca kenyataan Si Ketua Penipu ni secara mendalam, dah tentu - tentu kita boleh kata yang Si Ketua Penipu tu nak sindir Si Biawak Guang Eng tu.

Sebab sebelum ini, ada pemimpin dikalangan Parti Kencing Rakyat tu dengan lantang menyatakan bahawa Si Biawak tu 'Sombong, Angkuh dan Tokong'.

Jadi, kemungkinan itu jugak lah Si Ketua Penipu tu memberi gambaran bahawa semua pemimpin Pakatan yang ada sekarang ni tak tau nak merendahkan diri.
"Saya perasan, malah dalam kerajaan PR di beberapa negeri ... pemimpin di beberapa peringkat kurang rasa rendah diri.
"Pengalaman itu sangat penting, namun pengalaman kita kurang, kita harus belajar untuk merasa rendah diri," katanya ketika sesi soal jawab selepas merasmikan badan pemikir PKR, Institut Rakyat di Hotel Empire di sini.
Maknanya, pemimpin Pakatan yang ada hari ini semuanya jenis sombong belaka. Kemungkinan sebab itulah diorang tak buat kerja.

Terasa diri tu terlalu tinggi kalau nak dibandingkan dengan rakyat biasa macam kita ni, mana ada standard beb. Bergaul dengan orang jalanan, habis la reputasi diorang.

SH tak nak ulas panjang - panjang sebab Si Ketua Penipu tu sendiri dah mengakui perkara tersebut dan ianya terbukti benar. Pemimpin Pakatan memang SOMBONG!!!

Cuma SH nak petik kata - kata Si Hadi Awang sebelum ini. Apa yang penting, hati tu kena ubah dulu. Baru la boleh ubah sikap masing - masing.

Kalau dah dalam hati tu pun diorang dah rasa sombong, dah rasa bangga diri, buat apa pun diorang takkan berubah. Yang penting hati tu kena ikhlas.

Tapi, kalau dah dasar rasa diri tu besar sangat, buat apa pun tak guna. Setakat wayang je depan rakyat dn berlakon konon - kononnya diorang tu merendahkan diri buat apa. Mengabihkan masa je!!! Nampak sangat la tak ikhlasnya!!!



(SUMBER)



No comments:

Post a comment

Member BSK