Jumlah Pengunjung

Thursday, 16 May 2013

BUNUH ASKAR DAP !!!



“Cyber trooper”..satu tanda nama yang cukup dikenali terutama dalam tempoh berlangsungnya PRU13 baru-baru ini. Cuma yang aku pasti bila disebut perkataan ini maka kotak fikiran kau akan terus mengaitkannya dengan peperangan informasi-informasi yang berlaku di alam maya melalui media sosial yang berkait rapat dengan politik dan pilihanraya. Peperangan ini yang aku nampak berkait sangat rapat juga dengan fitnah dan pembohongan di satu pihak kemudian diikuti dengan penafian dan pembetulan dari pihak yang lain. Begitulah juga sebaliknya yang berlaku antara dua kumpulan ini. 

Dalam tempoh ini, aku mengenali nama “Red Bean Army” (RBA) yang dikatakan dididik dan  dilatih oleh komrad-komrad siber DAP untuk patuh dan taat kepada puak-puak kuku besi  emperor emperor pondan DAP. Mereka ini  nampaknya gemar pada provokasi provokasi menyerang hal-hal yang berkait rapat dengan Raja-Raja Melayu, ketuanan dan hak-hak orang-orang Melayu, Agama Islam, serta isu-isu rasis yang bersifat extreme. 

Kita boleh lihat mereka juga cuba memperkenalkan dasar-dasar meritokrasi untuk memudahkan gerakkan mendirikan Negara Cina Yang Ketiga dirantau ini yang tunduk dan setia kepada Republik China serta berkiblatkan Rumah Putih. Mereka bertambah galak dengan sokongan “kebenaran memperkudakan” melayu BACA SETERUSNYA...



No comments:

Post a comment

Member BSK