Jumlah Pengunjung

Sunday 19 May 2013

TANGKAP KAKI FITNAH KERAJAAN NI !!!





Dalam kegairahan pembangkang menfitnah kerajaan ekoran kekalahan pada pilihanraya baru2 ini, pelbagai tomahan telah dibuat hanya semata2 utk menghasut rakyat agar membenci lagi pd kerajaan BARISAN NASIONAL. Namun hakikat di sebaliknya apabila tomahan dan fitnah dari pembangkang telah di nafikan sekeras2nya oleh pihak KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI DAN HAL EHWAL PENGGUNA.

Yang palik aku jelik dan menyampah adalah pada penyokong pembangkang dari parti PAS apabila terus melulu menfitnah menyebarkan perkara yg tidak betul di laman facebook dan sebagainya. Inilah PAS yg '' LEBIH ISLAM DARI ISLAM''.

Sekiranya perkara tentang kenaikan harga barang benar2 berlaku, sepatutnya pengguna boleh terus membuat aduan di talian 03-80008000 atau di e-talian http://e-aduan.kpdnkk.gov.my.

Namun sebaliknya apabila mangkuk-mangkuk haram jadah yg perasan ALIM SESANGAT terus menyebarkan perkara yg tidak betul. Patutlah ALLAH TAALA tidak merestui mereka menjadi kerajaan di MALAYSIA.

Dibawah adalah antara fitnah dari DAJJAL-DAJJAL yg mahu menghuru-harakan MALAYSIA...







KUALA LUMPUR - Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Hasan Malek menyifatkan dakwaan harga barang naik sebagai tindakan berbaur politik keji pembangkang.


Jelas beliau, usaha jahat itu semata-mata mahu menimbulkan kemarahan rakyat kepada kerajaan.
"Perkara pertama selepas saya dilantik sebagai menteri, saya telah minta Ketua Setiausaha Kementerian untuk siasat perkara ini dan kita dapati tidak benar sama sekali.
"Malah subsidi barang terkawal juga kekal seperti biasa," katanya ketika sidang media selepas merasmikan Ekspo Belia Barangan Buatan Malaysia di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur di sini hari ini.
Sehubungan itu, Hasan meminta orang ramai tidak terpengaruh dengan dakwaan tersebut kerana ia tidak benar.
"Saya sendiri akan turun padang sekiranya dakwaan harga barang meningkat terbukti benar," tegas beliau



No comments:

Post a Comment

Member BSK