Followers

L!VE TV WARTA RAKYAT

PESAN RASULLULLAH S.A.W

PESAN RASULLULLAH S.A.W

Jumlah Pengunjung

Monday, 13 May 2013

GEMPAR... GURU PENOLONG KANAN AJAR MURID SEKOLAH JADI BIADAP !!!



Ini memang dh melampau, pendedahan ini memang memalukan seluruh intsitusi guru malaysia. Semakin di biarkan semakin menjadi-jadi perangai puak pakatan haram ni. Terbaru adalah luahan dari seorang bapa mengenai sikap guru di sekolah anaknya belajar. Kerajaan sepatutnya mengambil tindakan yang tegas terhadap guru ini. Apa-apa pon korang baca tentang luahan dari seorang bapa di bawah...



Wajah Guru Penolong Kanan Seksyen 19 Shah Alam,

Salam tuan,
Hari ini ada satu Penolong Kanan sekolah anak saya cakap pasal politik dlm kelas anak. Sapa yg sokong BN berdiri atas kerusi. Anak saya dan 17 org lagi murid2 pun berdiri atas kerusi dan disoal kenapa pilih BN. Anak saya jawab sebab Dato Nawawi dan cikgu tersebut mencebik dan suruh duduk.

Cikgu tersebut juga menulis di papan hitam berkenaan manifesto BN dan PR. Beliau mengatakan PR bijak dan BN bodoh. Esok saya nak jumpa Pejabat Pegawai Daerah dan adukan perkara ini. Cikgu tersebut kurang ajar. Ini berlaku di Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 19, Shah Alam. Nama guru Shamsuddin bin Majid, guru Ko-Kurikulum (koko) .



3 comments:

  1. semua dalam PR tu memang bodoh. walau pun cikgu die tetap bodoh tahap cipan..... pencenkan cikgu ni cepat....

    ReplyDelete
  2. Tukar kan saja cikgu tu ke kawasan pendalaman Sarawak..baru dia kenal langit tinggi rendah..BN skrg ini jangan jadi terlalu berlembut. Laksanakan ketegasan sebagai pengajaran...

    ReplyDelete
  3. Sorng uztazah di SMK Meru, Klang pun selalu membawa isu politik semasa mengajar. Menurut anak saya, selain selalu memburukkan kerajaan dan menyebarkan fitnah2 mudah (seperti kenaikan harga roti, kenaikan harga petrol dll), beliau pernah berkata "jika kita dizalimi, kita dibenarkan menyuarakan isi hati kita dgn berdemo di jgn raya".
    Saya begitu tak selesa anak2 kita diajar berkelakuan biadap dan digalakkan melanggar undang2 seperti ini.

    ReplyDelete

Lu orang minat cerita ni jugak tak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...