Jumlah Pengunjung

Sunday, 12 May 2013

NURUL IZZAH BIAR IBUNYA DI BOGEL !!!




Hairan kan? Walhal dah dekat seminggu Si Azmin Ali tu mengkritik dan memaki hamun Kak Wan Omega mengenai perlantikan Menteri Besar Selangor.

Azmin sebelum ini dengan lantang menyifatkan tindakan Kak Wan memilih Si Khalid Gagap tu sebagai MB Selangor sebagai satu langkah Nepotisme.

Tapi, dalam masa yang sama, Azmin tak pulak jelaskan mengenai isu 'Nepotisme' tu. Dia tak cakap pulak bagaimana hubungan Khalid dengan Kak Wan.

Seperti yang ramai org perkatakan sebelum ini, Nepotisme ni hanya wujud bila ada kaitan dengan kekeluargaan. Jadi, bagaimana pulak hubungan mereka berdua?

Dan tambah menghairankan, ke mana hilangnya Si Nurul Izzah tu bila Mamanya sendiri dimaki hamun secara terang - terangan? Kenapa dia hanya mendiamkan diri?

Dah habis dah ke idea dia nak membalas kenyataan yang dibuat oleh Azmin terhadap Mama dia sendiri? Eh! Ini bukan orang lain tau. Ini orang yang lahirkan dia.

Pun dia tak mampu jugak ke nak pertahankan Mama dia sendiri? Anak jenis apa kalau macam tu? Maruah ibu dia sendiri yang dijadikan bahan pertikaian. 

Tapi Si Nurul Izzah tu boleh diam je apa cerita? Kalau buat fitnah terhadap orang lain, memaki hamun orang lain, pandai pulak dia. Bila ibu dia sendiri kena maki, dia diam pulak?

Tambah memalukan apabila suami Kak Wan sendiri tidak menyebelahi keputusan yang telah dibuat. Sebaliknya memihak kepada Si Azmin.

Jadi, nampak sangat la Kak Wan Omega ni memang tak layak untuk jadi seorang pemimpin bila tak se sorang pun dari kalangan ahlinya sanggup bangkit dan menyelamatkan maruah dia. Jangan kat ahli, anak sendiri pun tak berani!!!






No comments:

Post a comment

Member BSK