Jumlah Pengunjung

Sunday 5 May 2013

HATI-HATI RUSUHAN AKAN BERLAKU HARI INI !!!



Assalammualaikum pada semua rakyat malaysia yang cintakan keamanan...
Aku baru dapat menerima satu berita yang aku rasakan sedih untuk kita sebagai rakyat malaysia terima untuk hari ini. Suatu kejadian buruk akan berlaku pada hari ini di sebabkan keputusan pilihanraya yang telah pihak pakatan rancangkan. Aku tidak mampu berbuat apa-apa sekiranya berita yang aku terima ini benar2 akan terjadi hari ini. Hanya yang mampu aku sampaikan adalah, sebarkanlah pada seluruh rakyat malaysia yang cintakan keamanan untuk berdoa pada ALLAH SWT, supaya hari ini kejadian buruk tidak akan berlaku di malaysia. Mohon anda membacanya di bawah...




Bersih 4.0
Perhimpunan 505

Gerakan Kebangkitan Rakyat-Hishamuddin Rais

Perhimpunan Kebangkitan Rakyat akan bermula selepas tamat pembuangan undi 5/5/2013 jam 1830. Peserta 505 akan berhimpun di setiap pusat penjumlahan negeri masing-masing di seluruh negara.

Gerakan Propaganda akan dimulakan dengan menyebarkan berita-berita yang mampu menbangkitkan kemarahan dikalangan penyokong dan Ahli Pakatan Rakyat. Penyebaran Propaganda akan dilakukan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) serta media elektronik dan media cetak (Risalah).

Kemuncak Perhimpunan Kebangkitan Rakyat 505 akan diadakan pada 6/5/2013 di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan. Kerajaan Selangor telah mengumumkan cuti peristiwa pada tarikh tersebut untuk memudahkan mobilisasi penyokong.

Kehadiran dianggarkan 50,000 orang dimana mereka akan dipecah-pecahkan mengikut kumpulan kecil.

Sumber nyatakan pergerakan rakyat akan bermula dari luar Putrajaya dan berarak ke arah pejabat perdana menteri (belum dimuktamadkan).

Sumber 2 nyatakan bahawa jentera PAS Serdang dan Cempaka akan bergerak menuju ke Putrajaya pada tengah hari esok, untuk melakukan roadblock untuk menghalang kononnya daripada dokumen dibawa keluar. Tempat perkumpulan adalah di masjid Putra.

Penyokong akan dikerahkan ke Putrajaya dan matlamat akhir di Bangunan pejabat perdana menteri.

Matlamat perkumpulan adalah :-
● Sekiranya menang, meraikan kemenangan PR
● Sekiranya kalah, menunjukkan gerakan rakyat yang mahukan pilihanraya yang adil.
● Sekiranya berlaku kekecohan, untuk perkara 1 dan 2, kedua-duanya adalah salah BN.
Sumber nyatakan situasi esok, lebih kepada perkara yang kedua.
Sumber 1 minta diambil tindakan segera terhadap senarai bilik gerakan yang telah diberi dengan tumpuan khusus kepada pusat propaganda di : No 3-4, Jalan Bangsar Utama 3 Off Jalan Bangsar, KL.




No comments:

Post a Comment

Member BSK