Jumlah Pengunjung

Tuesday, 14 May 2013

TERKINI... DAP HALAU MELAYU BALIK PULAU PULAU PINANG ???



Haha...  ni nak crita pasai apa dah jadi kat pulau pinang la ni... cek nk crita sikit pasai kt belah balik pulau.. hehe.. pening aku brcakap loghat pinang ni.

Cerita ni tentang status perumahan TAMAN KUALA SG PINANG di Balik Pulau. Dengar khabar dari orang balik pulau mereka hairan dengan sikap kerajaan DAP Pulau Pinang yg masih tidak mahu menyerahkan kunci rumah di taman tersebut pada yg HAK. Projek perumahan ini telah lama siap, dengar khabarnya telah hampir 5 tahun perumahan ini telah siap. Sebuah projek perumahan yg telah di luluskan bajetnya oleh kerajaan BARISAN NASIONAL dan di bangunkan juga oleh kerajaan BARISAN NASIONAL semasa pemerintahan BARISAN NASIONAL yg lalu.

Kini bila kerajaan DAP mengambil alih pentadbiran negeri pulau pinang hak rakyat yg majoritinya berbangsa melayu yg terpilih untuk menduduki perumahan ini telah di nafikan. Kita sedia maklum majoriti penduduk di balik pulau pulau pinang ini adalah berbangsa melayu. Adakah ini salah satu lagi cara DAP untuk menghalau bangsa melayu keluar dari balik pulau atau pon ini adalah salah satu strategi DAP pulau pinang untuk mengurangkan penduduk melayu di kawasan ini. 

Sememangnya DAP pulau pinang menjalankan dasar GAMPANG HARAM JADAH di pulau pinang. Apa2 pon seronoklah PAS pulau pinang dengan berita ini dan tahniah juga kepada PAS pulau pinang kerana sekali lagi berjaya tidak mendapat menjadi EXCO AGAMA pulau pinang. Wah..  bertambah lagi la maksiat di sana...  Dosa maksiat di sana PAS tak tanggung ke nanti ? Perjuangkan ISLAM LA KONON...  PIIII....RRRAAA..........









Pemandangan waktu malam dah macam rumah hantu...






1 comment:

  1. isytiharkan pulau pinang sbg wilayah persekutuan

    ReplyDelete

Member BSK