Jumlah Pengunjung

Monday 20 May 2013

COMFIRM JUBOR ADAM ADLI TERKOYAK TERUK !!!




1 gambar boleh memberi 1,000 makna. Foto ini sedang disebarkan oleh puak pakatan haram untuk meraih simpati kononnya lokasi ini di
balai polis dan seolah-olah polis zalim. Jangan pula kamu termakan dengan fitnah pakatan rakyat.

Untuk mengelakkan dari lebih ramai yang terpedaya, mari saya ceritakan kisah sebenar.Adam Adli disuap makanan sambil tangan bergari oleh kawan-kawan di studio Radio Bangsar Utama. Ia dirakamkan ketika pihak polis mencari maklumat & bahan bukti disana diatas tuduhan keslshan menghasutnya itu.

Ini prosedur biasa bagi seorang suspek ataupun OKT (orang kena tuduh) apabila berada di luar balai polis apatah lagi pihak polis telah memperketatkan SOP semasa membawa suspek/okt selepas insiden tahanan lari dari van di Butterworth tempohari. Janganlah cuba mempertikaikannya.

Kepada polis, teruskan kerja baik anda untuk menjaga keamanan negara. Rakyat berdiri teguh dan setia di belakangmu menyokong apa jua keputusan dan tindakan yang dilakukan.

Buat Adam Adli , akhirnya tercapai juga manifesto bukan janji khas untuk adam adli penyokong tegar PKR, yelah kan, dapat makan free, tempat tinggal free, bil semua ditanggung orang lain


No comments:

Post a Comment

Member BSK