Jumlah Pengunjung

Wednesday 8 May 2013

TAHUN ULAR CINA MENIPU TIDAK DI IZINKAN OLEH ALLAH TAALA !!!



Sedarkah kita semua bahawasanya tahun ini bagi bangsa cina adalah tahun ular. Apakah maksud yang ada pada Ular ? Ular bermaksud membelit, membelit mangsa untuk dijadikan makanan tidak kira tuan atau lawan. Dalam konteks ini boleh aku andaikan Tuan adalah BARISAN NASIONAL dan Lawan adalah PAS dan PKR. Ular cina berjaya membelit tuan dan lawan, tetapi ular cina tidak berjaya menelan mangsa kerana mangsa masih kuat di sebabkan mangsa masih di lindungi tuhan. Walau sebesar mana pon ular cina yang ingin menelan melayu, ular cina harus akur bahawasanya melayu sangat di lindungi oleh tuhannya.

Setiap yang berlaku ada hikmahnya.. apa hikmah yang ALLAH telah turunkan kepada melayu sekarang ? Fahaman aku mudah saja, kita sebagai berbangsa melayu yang mempunyai hak yang sepenuhnya di negara ini harus bertegas terhadap mereka selepas ini. Jangan beri muka pada mereka lagi, mulakan memboikot berurusan dengan mereka. Jangan terlalu senyum pada mereka, jadikan serius jika terpaksa berurusan dengan mereka. Bukan niat aku untuk mencetuskan perkauman, tetapi aku rasakan ini adalah salah satu jalan untuk mereka mula menghormati bangsa melayu dengan ada sifat sedar diri dari bangsa mereka.

Sedarkah kita melayu zaman sekarang, di masa lalu bagaimana mereka datang ke tanah melayu ini ? Kita sudah memberikan mereka laluan sedikit demi sedikit untuk mencari rezeki di tanah melayu ini. Sekarang mereka mahu lebih dan lebih. Tanpa kita sedar mereka mahu membunuh kita dan mahu menjadikan bangsa kita sebagai hamba mereka di tanah tumpah kita sendiri. 

Sekarang, kuasa dan kata putus ada pada Perdana Menteri kita Dato Sri Najib. Melayu mahu Najib ajar cina sekarang, jangan beri walau satu jawatan Menteri pon pada bangsa cina selepas ini. Beri mereka kesedaran bahawasanya MEREKA (BANGSA CINA) HANYA MENUMPANG DI TANAH MELAYU INI. 


"KALAU TAK MENIPU BUKAN CINA LAH NAMANYA..."




Info dibawah adalah untuk kita menilai di mana kedudukan kuasa melayu selepas PRU 13.
UMNO semakin bertambah kerusi
DAP juga semakin bertambah kerusi
Sedangkan hakikatnya PAS semakin kekurangan kerusi

                               Statistik Kerusi Parlimen Yang Dimenangi

                  Kedudukan Kerusi Dewan Undangan Negeri Yang Dimenangi


Keputusan rasmi PRU-13 kali ini, Pakatan Rakyat berjaya menguasai sebanyak 89 kerusi Parlimen, tambahan tujuh kerusi berbanding pada 2008, tetapi pada kali ini, DAP memenangi kerusi terbanyak iaitu 38 manakala PKR kekal dengan 30 kerusi Parlimen dan PAS dengan 21 kerusi Parlimen.

Barisan Nasional pula berjaya menawan kembali Kedah dan mengekalkan Pahang, Perlis, Perak, Melaka, Negeri Sembilan, Terengganu, Sabah dan Johor. Kemenangan BN diterajui Umno manakala Sabah dan Sarawak kekal menjadi 'simpanan tetap' Barisan Nasional dengan memenangi 47 kerusi.



Barisan Nasional (BN) nampaknya gagal menebus kekalahan di Kelantan, Selangor dan Pulau Pinang yang terlepas ke tangan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya tahun 2008. Di Selangor, penguasaan Pakatan Rakyat menyaksikan penambahan kerusi Pakatan Rakyat dari 34 ke 44 kerusi DUN.
 
BN berjaya menawan semula dan dapat membentuk kerajaan di negeri Kedah setelah menang 21 kerusi daripada 36 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dipertandingkan. BN menambah tujuh kerusi daripada hanya 14 kerusi yang dimenangi dalam pilihan raya umum 2008

Di Kelantan, BN menangi 12 daripada 45 kerusi yang dipertandingkan, peningkatan enam kerusi yang dimenangi pada 2008. Enam kerusi yang ditambah adalah Galas, Air Lanas, Selising, Semerak, Gual Ipoh dan Dabong selain mempertahankan kerusi Nenggiri, Paloh, Kuala Balah, Bukit Bunga, Kok Lanas dan Pengkalan Kubor.

Selain itu, BN juga mengekalkan kemenangan majoriti dua pertiga di Melaka, Pahang, Perlis dan Sabah. BN kekal memerintah Terengganu setelah menang tipis dan memperoleh majoriti mudah apabila memenangi 17 kerusi daripada 32 kerusi yang ditandingi.




2 comments:

  1. apek ni suka melayu berpecah.. dan ada melayu bodoh yang sokong dap... motif apek ni nak menjadikan kepaler melayu2 bodoh tu sebagai tempat dia pijak, jadikan batu loncatan utk mendapatkan lebih kerusi dari pakatan lain.... pru14 kalau melayu bodoh tak sedar diri lagi... lagi le banyak kerusi yang apek ni dapat..... jadi kita melayu dan islam.. harus bermuhasabah diri...

    ReplyDelete
  2. golongan apek2 ini telah mencetuskan sentimen perkauman semasa berkempen...booklet yg di edarkan sepenuh nya dalam bahasa mereka...sedarlah...sekurang2nya ingatlah kita ini saudara sesama Islam...penang sudah dikawal oleh mereka...azan kedengaran lebih perlahan dari sebelum PR13...tidak mustahil azan tak akan kedengaran jika ini berterusan...bersatulah saudara2 ku sekelian....

    ReplyDelete

Member BSK