Jumlah Pengunjung

Monday 13 May 2013

PANAS... CINA DAP KANTOI MENYIAMAR JADI POLIS !!!



Memang sial la cina DAP ni, senang-senang je minta maaf, apa hak cina bangsat ni nk menyiamar jadi polis ? alasan nk selamat senang jer..  "kita mau tanya u" tanya apa ? tanya kepala bapak hang ? Lu cina mau tanya org melayu lu sapa ? lu punya atok mari mana ?

Senang je ayat nk selamatkn diri.. apa yg cina bangsat ni nk tuduh kononnya ada pengundi hantu la yer...  buat lagi kerja bodoh masa pilihanraya... skrg dh malu kt diri sendiri. Tapi sedar ke kita berapa ramai cina di malaysia yg tidak tahu menyanyikan lagu NEGARAKU ?  Ni semua cina mari dari mana ?

untuk nk bagi korang lagi berbulu dan rasa nk penampor jepun je kt sorg2 muka cina komunis bangsat ni... korang klik gambar kt bawah ni untuk video...




(KLIK GAMBAR DI ATAS UNTUK VIDEO)




SPR Perlu Siasat Orang China Jadi Pengundi Hantu


Sedang gerombolan pemimpin dan penyokong pembangkang sibuk memperkatakan konon wujudnya rakyat Bangladesh yang diimport sebagai pengundi hantu, diam tak diam ramai rakyat negara ini turut tertanya-tanya perihal kemungkinan kewujudan pengundi hantu dari negara China.

Asas persoalan ini cukup mudah kerana ramai pengundi keturunan Cina yang keluar awal pagi di pusat-pusat pengundian pada PRU-13 baru-baru ini bukan sahaja tak dikenali penduduk tempatan malah kebanyakannya bila disoal selidik gagal bertutur dengan baik dalam Bahasa Melayu.

Malah ada banyak kes menunjukkan ramai yang langsung tak boleh bertutur Bahasa Kebangsaan, seolah-olah satu frasa kata pun tak ada dalam kepala mereka. Bukankah senario ini cukup pelik bagi rakyat Malaysia?

Biasanya jarang benar rakyat Malaysia dari pelbagai kaum yang tidak fasih bertutur Bahasa Kebangsaan meskipun ada antaranya sejak kecil belajar di Sekolah Kebangsaan Jenis Cina, namun masing-masing tetap boleh berbicara dalam Bahasa Melayu walaupun ada yang tidak begitu fasih.

Keadaan ini menimbulkan syak wasangka berkemungkinan ada diantara pengundi keturunan Cina ini bukannya rakyat Malaysia sebaliknya di datangkan khas dari negara China seterusnya memperolehi kad pengenalan negara ini secara sindiket atau pemalsuan, kemudian didaftarkan pula sebagai pengundi.

Dua tahun lalu pihak Imigresen pernah mengumumkan terdapat lebih 90,000 warganegara China yang sudah tamat tempoh visa pelawatnya masih tinggal di negara ini termasuklah sebahagian besarnya berkecimpung dalam industri pelacuran, rumah urut, spa dan lain-lain aktiviti haram.

Tak mustahil angka itu jauh lebih besar dan ada kemungkinannya ada antara mereka yang terlibat dalam pemalsuan kad pengenalan dan menjadi pengundi. Jika perkara ini benar-benar wujud, maka ia merupakan satu ancaman kepada keselamatan negara.

Mana mungkin masa depan negara ini dibiarkan bebas ditentukan oleh warganegara asing. Justeru itu, pihak JPN dan SPR perlu mengambil inisiatif untuk menyiasat lebih lanjut perkara ini untuk membongkar kebenaran supaya tiada lagi yang tertanya-tanya.



1 comment:

  1. http://thepeoplesanswer.blogspot.com/2013/05/hantu-bangla-dikojahantu-cinodibuek-tak.html?spref=fb

    ReplyDelete

Member BSK