Jumlah Pengunjung

Sunday 12 May 2013

GOLONGAN JAHIL BERJAYA TERAJUI PAS KEDAH ???




Mahfuz Omar akhirnya dilantik sebagai Pesuruhjaya PAS Kedah menggantikan Azizan Abdul Razak yang sudah kudung kedua-dua belah kakinya.
Tahniah sebesar-besar tahniah kepada PAS Kedah.

Macam dah takde orang yang lebih cerdik dalam PAS Kedah yang boleh memikul tanggungjawab sebagai Pesuruhjaya PAS Kedah!!!

Ternyata dalam PAS, siapa yang paling pandai bercakap, dialah yang paling menonjol. Manakala mereka yang ada kelulusan, boleh bekerja dan boleh pula berinteraksi tanpa perlu bertaki akan terbuang begitu sahaja.

Kita tengoklah apa yang akan dilakukan oleh Mahfuz Omar yang lebih layak dari laju akan buat di Kedah bagi merampas semula Kedah dari tangan UMNO dan Barisan Nasional.

Ada sebab mengapa Allah Taala melarang golongan jahil daripada menghampiri kepimpinan. Ada sebab mengapa ulama-ulama muktabar menggariskan syarat-syarat tertentu kepada individu sekiranya mereka berminat dengan kuasa dan keimaman.
PAS tahu ke?

Rasa-rasaanya tidak bahkan PAS sedang memberikan gambaran kepada bulan Islam bahawa untuk jadi pemimpin dalam Islam cukup dengan hanya menyembah mereka!





No comments:

Post a Comment

Member BSK