Jumlah Pengunjung

Monday 20 May 2013

EMAIL RAHSIA CINA TERDEDAH !!!



Aku makin panas hati bila dapat tahu tentang perkara ni, memang dasar bangsa tak tahu di untung. Sekarang makin terbukti dan terdedah tentang agenda cina untuk menjahanamkan melayu malaysia. Jadi siapa yg mulakan RASICT sekarang ni ? Takkan kita sebagai berbangsa MELAYU nk diam je perkara ni ?

EMAIL PANAS! Agenda Cina Boikot Barangan Syarikat Melayu Didedah

Kini tersebar luas di Internet tentang seruan dari segelintir kaum Cina yang menggesa bangsanya untuk tidak memberi sokongan kepada perniagaan melayu lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan persatuan Islam dan Melayu. Email yang diforwardkan kepada saya menyeru agar memboikot roti Gardenia kerana dimiliki Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary(BERNAS) dan ramai orang Melayu mempunyai kepentingan dalam perniagaan tersebut.

Kebanyakkan kenyataan yang disebarkan bukan sahaja tidak berlandaskan fakta malahan ditokok tambah dengan kata-kata provokasi, antaranya menyatakan masyarakat Cina sering dianiyai oleh orang Melayu, perniagaan milik Raja Gula Robert Kuok disabotaj oleh Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary.


Kerana rakus dengan keuntungan perniagaan, mereka mencetuskan propaganda dengan mengharapkan simpati dari kaum mereka! Kini mereka telah melampaui batasan dengan mencetuskan sentimen perkauman, ada yang melontarkan kata-kata penghinaan seperti “PERGI MATI MELAYU BABI”, “MELAYU BODOH” dan sebagainya.

Jika taktik kotor ini berterusan, dikhuatiri bukan sahaja akan memberikan kesan kepada perniagaan milik Bumiputera malahan bakal mencetuskan kebencian & perbalahan antara kaum. SILA BACA BUKTI LAGI PANAS DAN GAMBAR TENTANG AGENDA CINA TERHADAP MELAYU KLIK SINI...



No comments:

Post a Comment

Member BSK