Jumlah Pengunjung

Tuesday 28 May 2013

KETAHUI GERAKAN RED BEAN ARMY !!!



Cerita Red  Bean Army memang masih panas, apa tidaknya, smua kerana diorg ni di gaji oleh DAP sebanyak rm3000 sebulan utk menfitnah kerajaan dan melagakan bangsa melayu sesama melayu. Panas je bunyikan.. tapi itulah hakikatnya, gerakan red bean army memang licik. Bayangkanlah mereka ini semua berbangsa cina tetapi mereka sudah mempunyai akaun Facebook melayu yg mereka buat semata mata utk mengaburi mata org melayu sendiri. Kita perhatikan sendiri skrg semakin byk akaun facebook org melayu tapi kita tak kenal siapa mereka sebenarnya. Diorglah yg banyak menghasut dan melagakan sesama melayu, dengan ada yg bersembunyi di sebalik akaun seorg muslim. Tugas mereka senang, utk menampakkan diri mereka itu seorg islam mereka hanya perlu copy paste je surah2 dari alam maya ni.

Memang ramai anak muda yg tidak perasan akan hal ini. Aku harap kawan2 blogger aku yg lain akan terus membongkar misi red bean army ini supaya anak muda yg sntiasa di alam maya sedar akan misi jahat cina DAP ini. Yg paling aku kesalkan adalah ada org melayu dari parti PAS pula menyokong tindakan Red Bean Army ini. Tolong la bro.. cina gampang tu ada gaji rm3000 sebulan, korang dapat apa ? dapat pahala lagi ? tak kan boleh dapat pahala kerana kerja nk membantu cina Komunis kristian di malaysia... agak2 la.. apa2 pon aku harap pembaca semua slepas ini dapt perhatikan kawan2 di facebook atau twiteer masing2 supaya tidak terjerat dan tertipu oleh Red Bean Army dan balaci PAS..






Kecaman serta penghinaan berterusan yang dihamburkan oleh Red Bean Army terhadap kerajaan jelas membuktikan tentera siber DAP itu gagal menutup rasa kecewa kerana tidak berjaya memperoleh 'kuasa' di Putrajaya.
 
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, walaupun beliau sendiri tidak terlepas daripada serangan tentera siber berkenaan, perkara itu adalah lumrah bagi mereka yang bergelar ahli politik.

Meskipun tidak menyatakan bentuk tindakan yang akan diambil terhadap pihak terbabit, beliau dengan nada sinis memberitahu, mereka merupakan jenis manusia yang hanya tahu menyalahkan pihak lain berbanding diri sendiri.

"Cacian memang makanan buat orang politik. Saya telah maafkan mereka yang mencaci dan akan terus memaki hamun saya. Kebanyakan mereka ini masih berdarah muda.

"Mereka sedang menanam kebencian sebab gagal menawan Putrajaya. Biarlah mereka melayani kekecewaan itu dengan melepaskan perasaan kecewa secara menyalahkan semua orang lain, kecuali diri sendiri," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas pendedahan seorang pembaca Utusan Malaysia berketurunan Cina bernama Kevin J. C. Chuah tentang sikap Red Bean Army yang terus mengecam dan membuat penghinaan khususnya menerusi laman sosial Facebook propembangkang.

Menurut pembaca tersebut, tulisan dan ayat-ayat yang diguna oleh mereka memang menjijikkan dan serangan peribadi bertubi-tubi dilancarkan terhadap Ahmad Zahid, sekali gus membuktikan sifat sebenar kumpulan Red Bean Army yang suka mencaci, menyuntik rasa kebencian dengan sewenang-wenangnya.
Akaun Facebook propembangkang itu juga dengan lantang mengutuk Ahmad Zahid dan meminta beliau meletak jawatan di samping menggunakan tulisan biadab berbunyi: "Negara ini bukan milik bapak kau!!!".

Mengulas lanjut 'tangan-tangan' jahat Red Bean Army itu, beliau berkata: "Saya harap suatu hari nanti mereka akan tahu kebaikan yang akan saya terapkan demi kepentingan keselamatan negara".

Sebelum ini, Ahmad Zahid menegaskan akan membanteras penyebaran maklumat dalam media sosial yang menyentuh isu perkauman, mencabar Perlembagaan serta fitnah, khususnya yang didalangi Red Bean Army.




No comments:

Post a Comment

Member BSK