Jumlah Pengunjung

Wednesday 20 February 2013

Sebab ANWAR LIWAT Pelajar Umur 20 Tahun !!!



Untuk apa Anwar mengadakan pertemuan dengan Nur Misuari selepas perjanjian Damai Bangsa Moro yang diusahakan oleh PM DS Najib ditandatangani?

Untuk apa Anwar menjemput puak Fatah datang ke Malaysia dan menderma buat masjid di Palestin sesudah PM mengadakan lawatan kemanusiaan ke Gaza?

Untuk apa Anwar pergi berjumpa PM Turki Erdogan selepas PM Najib mengadakan lawatan ke Istanbul?

Untuk apa Anwar berjumpa Yusof Qardawi setelah Negara ini memberi anugerah tokoh pejuang Islam kepada beliau?

Kenapa Anwar sentiasa melakukan "pendekatan memintas" setiap pergerakan dan perjuangan yang dilakukan oleh PM Najib? 

Nampak macam ada masalah mental budak ni.

Kenapa Anwar masih terus mahu membawa kisah pembunuhan Altantuya mengikut versi dan ilusi sendiri tanpa mempertimbangkan segala fakta dan realiti kes yang telah diperdengarkan di mahkamah?

Kenapa Anwar masih terus berusaha menokok dan menambah pelbagai versi dan ilusi baru dan setiap ilusi beliau ini pasti cuba sehabis mungkin untuk tidak meninggalkan nama PM dan isteri?

Kenapa Anwar mahu memastikan rakyat mempercayai saluran dan rentetan versi beliau yang hanya bersandarkan kepada akuan bersumpah Balasundram yang sudah dihilangkan entah ke mana, sedangkan mahkamah dan siasatan oleh institusi yang diiktiraf cuba diwujudkan keraguan?

Zul Nordin sendiri sudah pecah lubang, Raja Petra pun sudah pecah lobang dan Deepak pun sudah pecah lubang, tapi Anwar masih juga mahu rakyat mempercayai versi dan ilusi pihaknya. Tapi tiada satu pun versi Anwar ini wujud bukti yang boleh diketengahkan di mahkamah.

Mahkamah Perancis sendiri pun tidak tahu menahu PM kita akan disapina oleh mahkamah Perancis, tapi Anwar masih juga mahu rakyat percaya PM akan disapina.

Sedangkan PM DS Najib sendiri sudah melakukan sumpah laknat di beberapa Masjid.

Setiap kali PM berusaha membina imej negara dan kepimpinan beliau selaku PM, setiap kali itu jugalah Anwar akan mencari jalan membantutkan segala usaha dan initiatif PM.

Memang betullah budak ni sakit mental.

Untuk apa Anwar menyokong rancangan pengkorporatan Nama Allah tanpa berselindung, malah memperlekehkan pula Hj Hadi dan Nik Aziz?

Untuk apa Anwar beria-ia mahu menggunakan xenophon untuk mencemar imej SPR sedangkan kerajaan Australia sendiri tidak bersetuju dengan tindakan xenophon?

Untuk apa Anwar menerima gelaran sebagai "Huguan Siou Haram"?

Untuk apa Anwar menyanyi tamil dan berjoget terkinja-kinja setiap kali hadir ke majlis perayaan hindu?

Untuk apa Anwar mengambil ruang memberi tazkirah dengan bacaan ayat Quran dan hadis yang qolqolah bila berada di dalam masjid?

Untuk apa Anwar bercakap soal kebebasan bersuara, human right, LGBT dan liberalisma bila berada di pentas antarabangsa?

Untuk apa Anwar membuat kenyataan menjamin keselamatan Israel bila berkomunikasi dengan pihak barat?

Memang kronik masalah mental yang dihadapi Anwar ni rupanya.

Semua ini gara-gara termakan sumpah. Semua ini gara-gara kegagalan memgawal diri dan perasaan sehingga membelakangkan hakikat dann takdir Allah. Semua ini gara-gara pintu hati sudah dipaling oleh Allah dari menerima hakikat dan kebenaran yang nyata.




No comments:

Post a Comment

Member BSK