Jumlah Pengunjung

Friday 21 December 2012

APA SUMBANGAN PAS TERHADAP ISLAM ???




Ada pencacai PAS pertikaikan apa sumbangan Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhary kepada negara yang kita orang Melayu duk bangga2 sangat. Aku rasa pencacai PAS ni marah bila aku habaq depa ni bodoh. Kalau macam tu, aku tukaq, aku cakap depa ni bangang. Selain daripada Yayasan Al Bukhary yang telah banyak membantu pelajar2 Melayu, Mokhtar Al Bukhary juga telah membina Muzium Kesenian Islam yang terletak di sebelah Masjid Negara, bernilai RM70 juta. Aku rasa pencacai PAS ni malas pergi muzium, sebab tu buta sejarah. Muzium dekat dengan Masjid Negara, takkan tak perasan kot? Kalau Muzium Negara pun malas nak pergi, apatah lagi Muzium Kesenian Islam, ye dak?

Apa pulak sumbangan PAS kepada Islam? Tabung Milo je?

No comments:

Post a Comment

Member BSK