Jumlah Pengunjung

Saturday 22 December 2012

NIZAR PERNAH AMBIL RASUAH SEKS ATAU TIDAK NI ???




Nizar (Pas-Pasir Panjang) kemudian mendedahkan kononnya beliau ditawarkan jawatan menteri besar jika menyertai Umno selepas keputusan PRU-12 diumumkan.

"Zambry (Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir) masa menjadi Exco ketika baik dengan abang saya. Dia (Zambry) menghubungi abang saya memberitahu bahawa Adun Pangkor (Zambry) menawarkan saya untuk menjadi menteri besar sekiranya saya menyertai Umno," katanya.

Zambry kemudian bangun dan mendakwa Nizar sekali lagi melakukan pembohongan dan beliau bersumpah dengan nama Allah bahawa beliau tidak pernah membuat tawaran itu.

"Saya melihat Adun Pasir Panjang ini hidup penuh dengan pembohongan, kalau nak bersumpah saya akan bersumpah dan saya berani bersemuka dengan orang itu (abang Nizar)," katanya.

Tan Sri Tajol Rosli Ghazali (BN-Pengkalan Hulu) kemudian bangun menjelaskan bahawa Zambry tidak mempunyai kuasa dalam isu pelantikan menteri besar ketika itu memandangkan beliau (Tajol Rosli) adalah Pengerusi Barisan Nasional Perak dan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri.


Baca seterusnya kat >>SINI<<.
Kesian Nizar, meroyannya kehilangan jawatan MB Perak masih belum habis. Sampai sanggup membuat kenyataan kononnya Dr Zambry pernah tawarkan jawatan MB jika dia masuk Umno.
Nizar pastinya tersipu-sipu malu apabila perkara itu disanggah oleh Zambry yang secara gentle bersumpah dengan nama Allah. 
Betol-betul lu bikin malu bro. Bikin malu jugak pada muka bro lu. Haha..

No comments:

Post a Comment

Member BSK