Jumlah Pengunjung

Friday, 1 February 2013

Abby Abadi Dah Mula Terkejut Beruk !!!


tweet si ustazah mee segera ni menampakkan dia baru tau yang PAS bertanding 70 kerusi dan kalau menang semua pun belum mampu untuk jadi kerajaan. 

Takkan baru sedar minah oii, apa punya haprak la ibu tinggal sorang ni? Becakap beriya iya sangat, rupanya tak tau apa apa. 

Itu lah lain kali masuk politik belajar dulu, jangan main terjah je, ko ingat ini Melodi ke? 

Agaknya Abby baru tersedar parti yang beliau ikuti tidak mungkin akan menjadi kerajaan walaupun menang keseluruhan kerusi parlimen yang di tandingi, nak tambah kerusi? Kena tanya DAP dan PKR dulu. 

Yang nyatanya sampai kucing bertanduk pun tak dapat juga, sebab takkan Anwar dan Karpal nak bagi, kalau nak juga bertanding 3 penjuru, itu mungkin le boleh. 

Jadi kepada ustazah mee segera, segera segeralah angkat kaki lambung blah dari parti tu, harapan nak jadi menteri hal ehwal wanita pun tak lepas. 



No comments:

Post a comment

Member BSK