Jumlah Pengunjung

Tuesday 5 February 2013

Sorang Lagi Pemimpin PAS Akan Di buang !!!



Kalau sebelum ini, puak - puak Parti Angguk Saja tu nak ambik tindakan terhadap pihak yang berdemo untuk mempertahankan kesucian Islam.

Mereka yang berdemo tu jelas kecewa dengan tindakan yang dibuat oleh Si Karpal Whilchar serta Si Tokong Biawak kerana mencabar kedudukan Islam.

Namun yang sedihnya, tindakan mereka itu disambut dengan tindakan disiplin oleh parti atas alasan sengaja memburukkan imej pemimpin terbabit.

Soalnya, adakah imej pemimpin puak - puak Kafir Harbi tu lebih penting jika hendak dibandingkan dengan kesucian Islam sehingga tindakan tegas diambil terhadap mereka?

Ke mana perginya Hak Kebebasan Bersuara yang sering dilaung - laungkan oleh mereka sebelum ini? Adakah itu semua hanya wayang mereka sahaja?

Dan kenapa pulak hanya ahli biasa sahaja yang perlu dikenakan tindakan sedangkan masih ada pemimpin - pemimpin lain yang turut membantah kenyataan DAPigs sebelum ini?

Adakah pemimpin - pemimpin itu kebal dari sebarang tindakan? Adakah pemimpin tersebut lebih maksum dari ahli - ahli biasa yang berada dibawah?

Nah!!! Sekarang ada lagi ahli yang mahu menyatakan ketidak-puasan hati mereka terhadap kenyataan biadap puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. 

Adakah mereka ini jugak akan dikenakan tindakan? Kalau diorang pun dikenakan tindakan, tak payah la PAS nak mendabik dada kata diorang ni pejuang Islam. Setakat bercakap je buat apa. Mengabihkan masa je!!!
KUALA TERENGGANU - Demi maruah agama Islam, penyokong PAS Kuala Terengganu mahu pemimpin mereka di peringkat pusat menyatakan pendirian tegas berhubung isu penggunaan kalimah Allah yang masih dibangkitkan DAP.

Sekumpulan 20 orang yang mendakwa mewakili para penyokong PAS Kuala Terengganu mengadakan demonstrasi aman di hadapan Masjid Tengku Tengah Zaharah di Kuala Ibai di sini sebagai menuntut pendirian itu.

Mereka membawa sepanduk dan melaungkan AllahhuAkbar serta mendesak pemimpin PAS supaya tidak tunduk terhadap desakan pengerusi DAP Karpal Singh dan setiausaha agungnya Lim Guan Eng yang mereka anggap sewenang-wenangnya memperkotak-katik isu kalimah Allah demi tujuan politik.

Wakil kumpulan berkenaan, Zamri Yaacob, 42 tahun, turut mendesak supaya kepimpinan PAS menyatakan apa hukum dalam Islam jika anggota PAS membantu DAP pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Kami sebagai anggota PAS meminta kepimpinan PAS tegas dengan pendirian dan sebaiknya keluarlah dari Pakatan Rakyat (PR) kerana ia merosakkan bangsa Melayu dan kesucian Islam," katanya kepada pemberita.





No comments:

Post a Comment

Member BSK